hacker Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) Non här som säljer en gubbe på world of warcraft? ( tigger inte eller hacker inte ). Hälst lvl 40 så jag kan köpa ett djur. Och föresten .. , non som har sett nåra buggar på wow? i så fall lägg in det här!. pps... , det kan vara lvl 13-15 på lvl:n med. Redigerat 18 Augusti 2005 av hacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Kolla bocket ... där finns mycke.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Varför inte bara köpa spelet och lvla upp en gubbe till lvl 40 själv? trist att bara få en färdig gubbe så där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 a tycker ja me min gubbe e lvl 60 warrior och de tog inte så långt tid att få han till de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worldofwarcraft Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Onödigt , och tråkigt att bara få level 40 (eller vilken du ville ha) som just som haggen sa , och man kan inte bara köpa en gubbe sådär man måste köpa accountet och det är olagligt har jag sett på blizzards hemsida . så ja tycker du gjorde en väldigt onödig tråd! :angry: Redigerat 4 Augusti 2005 av Worldofwarcraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Ja man får inte köpa en Char av någon enligt Blizzard, Ungefär lika som och köpa Guld! Fattar inte hur någon kan göra det! bara dumt, det är lika lätt och spara ihop guld och lvla en gubbe, Jag har en priest i 36 som jag tränat upp på 6 dagar! DUM TRÅD lås helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg