Jag har lagt in FFI och FFII som alternativ trots att det är nes spel
Jag tycker FFV
Den har bra handling och enligt mig det bästa snes spelet som finns.
Jag har lagt in FFI och FFII som alternativ trots att det är nes spel
Jag tycker FFV
Den har bra handling och enligt mig det bästa snes spelet som finns.
Jag har inget FF spel. Men har du något tips på vilket FF spel jag kan köpa till snes?
Jag har inget FF spel. Men har du något tips på vilket FF spel jag kan köpa till snes?
Jag vet att du saknar ett SNES FF men jag kommer inte på vilket.
vet någon något FF spel jag kan köpa då?
men eric h hur många dubbel inlägg har du gjort??
Sorry!
Om du har tur så kan du hitta på tex game eller nått sånt ställe ett ff spel till snes men annars så måste du nog försöka hitta det på blocket eller internet nån annan stans men om du ska köpa ett ff spel så tycker jag att du ska köpa ff3 eller ff5 spelen dem är faktiskt väldigt bra.
Vad kostar det?
Final-Fantasy 3 är jätte roligt!
så jag röstade på på det :bah:
↗ till inläggetVad kostar det?
Det finns inget säkert pris
SJälv har jag bara spelat 2:an och fastna direkt för det. Älskar Chrono Trigger, så det är väl inte så konstigt att jag gillade FF.
varför har du inte med Final Fantasy Mystic Quest :D
↗ till inläggetvarför har du inte med Final Fantasy Mystic Quest :D
Mm jag vet. Jag kom på det nåra veckor efter att jag gjort det här ämnet att jag glömt Mystic Quest då kunde jag ju inte ändra det så jag hoppade över mystic
Mehn om någon har det som favorit så är det bara att dem skriver det
Har spelat nåt för ett tag sen, men vet inte vad det var för FF, så jag röstade blankt... xD
1 & 2 dom är bra.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in