Vilken har bäst grafik Xbox eller PS2... själv tycker jag XBOX
:mrgreen:
Vilken har bäst grafik Xbox eller PS2... själv tycker jag XBOX
:mrgreen:
Det är väl Xbox, men jag tycker att ps2's grafik är bra ändå så det är inte så mycket o klaga på. Sen är Xbox handkontroller lite väl klumpiga.
Håller med!
på papperet är Xbox bäst men det mesta beror också på spelen.ta t ex Prince of persia:the sands of time,där e grafiken super.men alla tycker nog att Halo är bäst men det är väl också för att det var det första spelat med en sån grafik.sen måste man erkänna att halo har bra grafik också c",
xbox har en processor på 733mhz
ps2 har en processor på 300mhz
varav hälften jobbar med grafiken...
alltså borde xbox ha bäst grafik, men det märks inte...
jämför med ex. FFX & Halo, ja tycker att de e MINST lika bra grafik...
Alla säger X-box men äcklig handkontroll ocg så kostar det pengar att spela x-box live :|
Det hatar många som jag känner :lol:
Men det spelar ingen roll för min del i alla fall Man vänjer ju sig eller hur
Men alla spel på playstion borde finnas på X-box och tvärt om eller hur :?: :lol:
Alla säger X-box men äcklig handkontroll ocg så kostar det pengar att spela x-box live :|Det hatar många som jag känner :lol:
Men det spelar ingen roll för min del i alla fall Man vänjer ju sig eller hur
Men alla spel på playstion borde finnas på X-box och tvärt om eller hur:?: :lol:
Öh, nä varför det? Spelar egentligen ingen roll vilken konsoll utav dem man köper. Hade Xbox haft samma kontroller som PS2 har skulle jag köpt Xbox istället. Men det är bara pga handkontrollerna jag köpte PS2. Faktiskt :P
Men att grafiken skiljer dem åt tror jag nog inte. Sen är det lite små surt att man ska ha hårddisk. Och att spelen är så jäkla dyra. Och att Xbox skulle ha mindre spel än PS2 är bara bullshit. Xbox blev ju helt nytt jämnfört med PS2 så PS2 roffade åt sej en massa spel. Men nu börjar Xbox komma ikapp.
Det finns nån sladd så man kan ha ps2 kontroller i X-box :roll:
Det finns nån sladd så man kan ha ps2 kontroller i X-box :roll:
JASSÅ och det säger du nu! Nämen jag är en hederlig PS spelare ;)
KK vilka har X-box här :?:
Jag har x-box och PS2 och x-box har bättre grafik!
jag har ps2, jag tycker ps2 äger x-box
Spelen e roligare på playstion 2.
Finns ju inte Gta spelen o final fantasys spelen på playstiotn2 8)
Men Halo borde komma till playstsion 2 eller hur :!:
Xbox!! men egentligen e ju gamecube bäst men det hör ju inte till det här forumet!
:? :? LOL :? :?
Playstation 2 e ett måste om man gillar spel!
X-box om man vill kolla på filmer eller ha bra grafik! :evil:
Ungefär
KK vilka har X-box här :?:
Jag!
OK Jag har Ps Ps 2 8 bitars alla game boys super nintendo
men inte det nya game boyet vad d nu heter
OK Jag har Ps Ps 2 8 bitars alla game boys super nintendomen inte det nya game boyet vad d nu heter
Gameboy Advance SP, har typ allt, + någon okänd konsoll från något land vi köpte :P
xbox har bättre den äger förut kala jag xbox tegel sten men jag spelade halo hos min kompis så började jag gilla det
Men varför göra en sån här tråd när alla tycker olika och man tjatar om ett beslut? Det kommer alltid upp såna här trådar, men nu skriver jag det JAG tycker...
Jag tycker PLayStations grafik och tillgångar är jättebra, och även om Xbox är bättre på vissa saker så gillar jag PLayStation 2:s spelutbud mycket mer än Xbox... Grafiken på PlayStation 2 är helt underbar på vissa spel. Det går liksom inte att jämföra, det är olika från spel till spel liksom..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in