-=ARAGORNO=- Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Här kan ni skriva om Sagan om Konungens Återkomst jag vill vita vilken scen som var bäst. och vilken favo gubbe som är bäst. Och vilken stad altså¨den häftigas staden som ni gillar. och så vilken film ni tycker är bäst av dom här tre filmerna. Jag tycker att när kriget i gondor är bra och när den der jäte spindeln jagar FRODO det är bra. Jag gillar ARAGON OCH LEGOLAS DOM ÄR MINA FAVORITER Jag gillar gondor som stad den är häftig för att den är så stor och att kriget är der och krigar. Jag gillar den sista filmen altså Sagan om Konungens Återkomst För att den är så lång och så bra med allt krig och berätelsen. Vad tycker ni svara på det är då Citera
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 jag tycker nog när kriget är i Gondor och favvo gubben är ju lätt Gimli favorit staden är nig Minis Tirith tror jag att den heter och nästa filmen är Sagan Om De 2 Tornen Citera
Gäst Anta Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Jag gillar faramir när han red ut i krig Citera
-=ARAGORNO=- Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Farimers pappa är dum tycker jag han var ju nästan att brena upp farimer livande Citera
Backspace Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Jag tycker krigen var bäst! Resten var inte så roligt för då pratade dom för det mästa! Citera
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 favoritscen... i 2an när gimli/aragorn/legolas jagar efter truppen med orcher som har tagit merry å pippin "te fånga" så rider riders of rohan förbi å dom gömmer sig...så skriker aragorn sen "Riders of Rohan! What news from the marks?!" å så kommer dom fram till dom m.m tror alla vet vikken scen de e nu ;P Citera
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 favoritscen... i 2an när gimli/aragorn/legolas jagar efter truppen med orcher som har tagit merry å pippin "te fånga" så rider riders of rohan förbi å dom gömmer sig...så skriker aragorn sen "Riders of Rohan! What news from the marks?!" å så kommer dom fram till dom m.m tror alla vet vikken scen de e nu ;P ledsen för dubbel inlägg men sidan segar som bara den å då blev de dubbel klick Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.