min kompis sa att han såg i en tidning att det var sega som gjort den. det verkar urballt men det kostar typ 4000kr
Gizmondo
↗ till inläggetsega?? Tror jag inte, men kanske :huh:min kompis sa att han såg i en tidning att det var sega som gjort den. det verkar urballt men det kostar typ 4000kr
Den e nice undrar bara hur spelen blir... men hur uttalas det? Aja måste skaffa en! Men Quazar varför e du så negativ mot den? Annars vet du vart du kan köpa en, vi bor i samma stad ;)
Gösta Petter, en sån ful sak. Den behöver jag inte mer än jag behöver mässlingen.
Nu har jag äntligen fått reda vilka som har gjort den!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiger Telematics Inc. heter dom!!
Bor du oxå i Sundsvall, ║╔╗║_?
↗ till inläggetNu har jag äntligen fått reda vilka som har gjort den!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiger Telematics Inc. heter dom!!
Bor du oxå i Sundsvall, ║╔╗║_?
Jeppz det gör jag :)
Är det lika bra grafik som på bilderna så måste jag skaffa många spel.. :P Ne men det här GTA liknande Coulor ska man lugnt köpa!
EDIT:Kolla filmen här http://www.tigertelematics.com/products.asp det kommer komma en "Bizmondo" också... Jäkligt frestande!
Bor oxå i S-vall, Gismondo är ful