Mikael Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 (redigerat) Hur gör man som på den där filmen, när en Ganondorf tar slagträet och drämmer ner några gånger, och sedan slår säcken jättelångt. Redigerat 7 Augusti 2005 av Mikael Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Man hoppar över säcken släpper träet med Z knappen och gör A ner samtidigt som träet träffar säcken. Gör så några gånger och sen så slår du den med en Warlook punch ( B knappen) Det är Bat drop tekniken man gör då Så du vet så är det skit svårt att klara av Så man behöver träna ett bra tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Du kan ju välja Roy i stället. Han kan slå typ 500 meter ! Up+a up+a up+a sen håll in B sen bara vänta :) ----------------------------------------------------- Och vilken ganondorf film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Man hoppar över säcken släpper träet med Z knappen och gör A ner samtidigt som träet träffar säcken. Gör så några gånger och sen så slår du den med en Warlook punch ( B knappen) Det är Bat drop tekniken man gör då Så du vet så är det skit svårt att klara av Så man behöver träna ett bra tag Aha, jag brukar försöka göra så med Ganondorf, men jag hinner aldrig stampa ner säcken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Man hoppar över säcken släpper träet med Z knappen och gör A ner samtidigt som träet träffar säcken. Gör så några gånger och sen så slår du den med en Warlook punch ( B knappen) Det är Bat drop tekniken man gör då Så du vet så är det skit svårt att klara av Så man behöver träna ett bra tag mm det är det om är det svåra hr lyckds någong med han bara.Fst det är svårt för han är så seg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Jag vet hur man gör bat drops nu, det var ju enkelt. :) Jag gjorde ungefär 4 batdrops, sedan slog jag iväg den med slagträet, kom 554, 3 meter. :) Någon som har Ganondorf-filmen förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Här är filmen http://www.nismojoe.com/games/SSBM/videos/...rcGANONDORF.WMV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Här är filmen http://www.nismojoe.com/games/SSBM/videos/...rcGANONDORF.WMV Jag fattar inte........ :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Fattar inte vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag har fått 801.7 meter nu med Ganondorf, någon som vet något sätt att förbättra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Ja. Gör som han på filmen gör >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Filmen verkar inte fungera för mig, bilden syns bara för en kort stund, sedan fungerar det inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg