💬
Logga in
Fuska.se

Rollspel!

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej jag skulle vilja veta några bra rollspel där man kan gå upp i lvl och vara både magiker och krigare snälla någon svara.

PS. inte kingdom hearts eller ff för dem har jag!

Nivå 0 · Nykomling

Jak 3 är ett bra val :)

10 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

ok det har jak även tänkt skaffa men det är väll inget rollspel?

Max payen 2 är roligt :D

Nivå 0 · Nykomling

dom två verkar inte ha lyssnat........ett everquest spel tex e ett sådant spel......kommer inte ihåg riktigt vad det heter just men jag kommer tillbaka med namnet :cool:

Champions Of Norrath så va det...=)

Senast ändrad:

11 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Champions of Norrath : Return of the chaos det e en bra roll spel på ps2

12 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

ok tack finns det några fler bra rollspel

13 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Sagan om ringen spelen och Final fantasy.

Nivå 0 · Nykomling

final fantasy e bra rallypacker påminre mig om mina gamla dagar där jag satt o körde spelet f*n va roligt det va!!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

nu komer en till fråga kan någon ge tips på rollspel som är gripande? (man kan inte sluta spela)

14 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

du e f*n som jag du=)....brao det....svårt att hitta sådana spel nu för tiden........zelda e typ så...fasst utan level o sådant pluss till gc=).....söker också efter ett gött rollspel som man vill spela spela spela....jag tycker ff8 höll bra länge

3 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

Köp dark chronicle!!! det äger jätte mycket har spelat i typ 48tim, har bara klarat ungerfär 25%. ett underhållande rpg spel köp det!!Man kan förvandla till monster och utvecla också!!

ps: det tar tid att skaffa utvecking

4 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

köp Grandia 2 det äger och jag har spelat typ 35tim och har bara klarat ungerfär 53% det är nästan som Final fantasy!!!! :medieval:

Nivå 0 · Nykomling

Grandia 2 är bra.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

nu komer en till fråga kan någon ge tips på rollspel som är gripande? (man kan inte sluta spela)

Final Fantasy-spelen är riktigt bra, räcker länge och har ofta en underbar story. Till PS2 finns för tillfället bara X och X-2 (X-2 är uppföljaren). FFXII är på väg men det kan ta lång tid innan det kommer.

Annars finns de något äldre till PS1, och det minsta lika bra. FFVII är min personliga favorit. FFVIII och FFIX är också bra. Några andra har jag inte testat men hört att det ska vara riktigt bra.

Så mitt tips till dig (och alla andra) är att bege sig till närmaste spelbutik och leta upp ett FF-spel :)

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att Spartan: Total warrior ser snyggt ut.

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker !!dark chronicle!!

jag håller med gumonk ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in