man behöver INGEN svamp din j*vla noob
Genvägar På Mario Kart Double Dash
↗ till inläggetVa inte så otrevlig! :angry:man behöver INGEN svamp din j*vla noob
varför inte? trött på alla som kommer och säger saker om mariokart som inte är sant/bra f*n innan man säger att man kan alla genvägar eller nåt sånt så får man ju för f*n se till att man kan det
↗ till inläggetMen det är väll inte hela världen.varför inte? trött på alla som kommer och säger saker om mariokart som inte är sant/bra f*n innan man säger att man kan alla genvägar eller nåt sånt så får man ju för f*n se till att man kan det
↗ till inläggetmen typ halva.....varför inte? trött på alla som kommer och säger saker om mariokart som inte är sant/bra f*n innan man säger att man kan alla genvägar eller nåt sånt så får man ju för f*n se till att man kan det
Men oj vad kul! :rolleyes:
mmm skitskoj f*n
en massa noobs som inte kan nått
Men ge dej och skriv inget om du inte har något vettigt att säga!
kan i alla fall skryta med att jag kan ALLT(nästan) om mkdd
ha-ha
↗ till inläggetOch du menar att jag ska tro på det! :rolleyes:kan i alla fall skryta med att jag kan ALLT(nästan) om mkdd
ha-ha
är faktist ganska skänd bland MKDD spelare....
Visst visst! :rolleyes:
mitt namn är Rickard Lindell
3:a i sverige
53:a i världen
kolla up det om du inte tror mig
Men så kul för dej då! :rolleyes:
äger ju dig utan att anstränga mig :P
Tror du ja LOSER! :P
jag tror inte jag vet
skriv dina tider så skriver jag mina
Det struntar jag i! :P Jag vet redan att mina är bättre än dina! :P
↗ till inläggetSäg dina tider då! om du säger att dom är så bra <_<Det struntar jag i! :P Jag vet redan att mina är bättre än dina! :P
↗ till inläggetJag tänker inte avslöja dom. Och specielt inte för LOSERN! :PDet struntar jag i! :P Jag vet redan att mina är bättre än dina! :P