Smiley,lite kompilicerad= :S
Vilken Är Er Bästa Pokemon
↗ till inläggetHar just nu Emerald,har en Blaziken i lv 60. :)Smiley,lite kompilicerad= :S
↗ till inläggetHar inte sett ett enda svar nu pa 7 dar,SVARA.Jag har en Raikou lv 67.Smiley,lite kompilicerad= :S
Jaså?Jag har Entei i level 67!
↗ till inläggetHar du?Jaså?Jag har Entei i level 67!
Jupp ;)
↗ till inläggetCoolt,min Entei e i lv 100(bytade han farn Colloseum.Jupp ;)
Orka träna legendariska...
↗ till inläggetJa,det e lite jobbigt fast de legendariska e coolare,finns det nagra andra som kan skriva utom jag och Fisharmario.Orka träna legendariska...
Jag tycker bara att legendariska är tråkiga p.ga de är så överdrivet starka....
↗ till inläggetVilken sorts pokemon gillar du.Jag tycker bara att legendariska är tråkiga p.ga de är så överdrivet starka....
Alla,förutom Normal,och gillar Steel speciellt mycke.
Jag gillar pokemon som är soeta t.ex jigglypuff
↗ till inläggetAH,du menar normala,vilken lv har du dina pokemon pa senig?Jag gillar pokemon som är soeta t.ex jigglypuff
↗ till inläggetjag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har !
min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge.
min bästa på sapphire är en aggron på lvl 100 med surf, thunder, strenght, hydro pump! :visslar:
↗ till inläggetjag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har !
min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge.
den va bra lite lurigt me surf o thunder! :P
Torchic lv 10. Skratta inte! Jag har nyss börjat om på mitt Emerald..
jag har togetic på level hundra med attackerna, dynamit punch, thunder, hyperbeam, metronome
Rayquaza lv. 100
Fly, Outrage, Dragon claw, Hyper Beam
Varför har just alla Rayquaza i 100?jag har aldrigt haft det,men ändå ALLA som jag känner har nästan inga bra pokemon....FÖRUTOM Rayquaza i lv.100 jag däremot håller mig till Latios! <_<