Min bästa är Zigzagoon på lvl. 2.
Tackle
--
--
--
, utan tvekan! Den äger er. :D
Min bästa är Zigzagoon på lvl. 2.
Tackle
--
--
--
, utan tvekan! Den äger er. :D
Amen för f*n sluta,den suger vi äger.
↗ till inläggetJa,precis,ett slag av min Entei mosar din lilla Zigzason(eller hur man nu stavar namnet). :cool:Amen för f*n sluta,den suger vi äger.
min e rayquasa på lvl 100 :evil:
↗ till inläggetAmen för f*n sluta,den suger vi äger.
För en gångs skull har du rätt,snubben,min Tyranitar är som King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra....
Men kom igen nu grabbar, va lite oseriösa.
ja eller hur asså vi ska snacka om vilken som är er starkaste pokemon och då så skriver ni om king kong o godzilla och om en myra f*n ta o lägg av nu va f*n !
tillbaka till ämnet .
Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad.
↗ till inläggetMicke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad.
ok men tänk på vad du skriver i fortsättningen !
↗ till inläggetsluta gnella(better er som bebisar)tillbaka till emnet. :angry:Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad.
En magikarp på lvl 5 XD..nähh bara skoja....en Charizard på 40..
↗ till inläggetJag hade en Kyogre i lv 100,men min kompis ville byta,och sen byta tillbaka(han vill ha mer i sin pokedex),den skiten har inte get tillbaka Kyogre en. :angry:En magikarp på lvl 5 XD..nähh bara skoja....en Charizard på 40..
↗ till inläggetMicke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad.
Vad gjorde FisharMario för fel?....
NEJ just det inget.
Han menar ju inte precis att King Kong och Godzilla SKA slåss mot en myra.
Jag blir jädrigt irriterad på såna som dig <_< .
↗ till inläggetDet kan jag fatta,Fishar mario gjorde inget fel,du har ingen anledning att klaga. :)Micke och JojJo_:Jag är oseriös.Ni kan inte klaga på att jag är seriös förrens ni vet det.Men det är rätt,King Kong och Godzilla tillsammans mot en myra är det inte direkt,för övrigt blir jag också lätt irriterad.
Vad alla är med mig nu,jag är rörd :P
↗ till inläggetHaha,vet du Fishar mario,jag och det andra e med dej derfer att Mickee(eller hur f*n man skriver hans namn) hade skitfel,och derfer att du aldrig sagt nat skit till mej. :)Vad alla är med mig nu,jag är rörd :P
Jaså?Har jag inte? :S
Jaha,whatever,över till ämnet :lol:
Min bästa på Ruby är en Blaziken på Lv:47. Jag har börjat om. Egentligen tycker jag att hela mitt team är bra.
Blaziken Lv:47 (som sagt)
Tropius Lv:44
Azumarill Lv:46
Mightyena Lv:45
Min är Rayquaza lv 100 : Attacker : Extreemspeed, Fly, Dragon claw , Outrage
:bah:
↗ till inläggetVa S,vad menar du. :unsure:Jaså?Har jag inte? :S
Jaha,whatever,över till ämnet :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in