Håller mig till ICKE legendariska,fattar inte varför alla tyckeratt legendariska är så bra.
Yoshie:Skratta åt dig?Nej nej.Togetic i level 10 är i allafall bättre än en Togetic på level 9.
Håller mig till ICKE legendariska,fattar inte varför alla tyckeratt legendariska är så bra.
Yoshie:Skratta åt dig?Nej nej.Togetic i level 10 är i allafall bättre än en Togetic på level 9.
↗ till inläggetHan skrev ju Torchic... <_<Håller mig till ICKE legendariska,fattar inte varför alla tyckeratt legendariska är så bra.
min bästa pokemon är groudon på lvl100 solarbeam eurqauk elr nått etioption strenge :cool:
↗ till inläggetHUR FÅR MAN JIRIACHI HJÄLP :( :( :( :(min bästa pokemon är groudon på lvl100 solarbeam eurqauk elr nått etioption strenge :cool:
Min bästa är Blaziken på lv 45 på mitt Emerald . Har klarat 7 gym .
Min bästa är nog Houndoom i lvl 100.
Jag har 5 Rayquaza 3 utav dem är i 100 sen vet jag inte de andra!
och jag har en Latios och en Latias i 100!
↗ till inläggetHåller mig till ICKE legendariska,fattar inte varför alla tyckeratt legendariska är så bra.
Börjar bli lite blind.Kanske sitter vid datorn för mycket?No way.
Min är sceptil på level 40 skratta inte!!! :cry: jag vågar inte skriva attakerna men jag gjör det secrit power, rock tomb, absorb och leaf blade snälla ni kan garva men skriv inte skriv inte någonting om min besta pokemon så att jag blir förullempat ni har ju så bra lv 100 typ på alla så skriv inget om min då kommer jag inte våga gå in på fuska.se på månnader :cry: jag har börjat men jag har spelat i 2 dar. :cry:
Jag tycker att den var rätt bra. Jag skrattar ALDRIG om någons Pokémon.
TACK!! Jag skrattar inte heller om någons pokemon. :cool:
min är sceptile (eller.....) lv 100
atk: slam, cut, leaf blade, brick break!
han rockar! :)
↗ till inläggetjag har en ny HO-OH attacker seckerd fire, fire blast, fly och recover
jag har min swampert i lv 84
attaker
surf
ice Beam.
muddy water.
EARTHQUAKE.
Min är Spark " Pikachu " Lv 100
Att (Just nu) : Eartquake, flame thrower, thunderbolt, recover
Crobat lv 96
Sludge bomb
Fly
Shadow ball
Bite
Eller sceptile lv 98
Leaf blade
Solarbeam
giga drain
ariel ace
flygon lv 50 earthqake dragon claw sandstorm flamethrower
jag skrattar aldrig åt nån annan!
man är mallig om man skrattar åt någons annan pokemon.
eller iförsig man kan skratta åt en zigzagoon i 10
Va O_O Zigzagoon som är så stark xD
" skojar "
dåligt att Crobat inte kan lära sig phsycic
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in