💬
Logga in
Fuska.se

Titta S*kit Cool Sak

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Asså jag vet inte om det är så på dom andra gta san andreas, men jag har kommit på värsta coola bugen. Det där safe house uppe i bärgen på los santos där madd doggs mansion ligger så finns det ett safe house och vid poolen där det inte finns något vatten i vid hörnet (på fönstrerna), hörnet inåt så finns bugen. på det högra förnstret kan man gå igenom, du faller igenom och kommer ut på gatan längre ner. Om du är jagad av polisen gå in där med jetpack och då om du åker på ett spec ställe kan du köra under marken polisen kan inte se dej men du kan se dom och så kan du åka varsom hälst!! :cool: :cool:

jag vet det är kul jag visste det redan det stog i en tidning med

koder :cool: coolt ändå

Nivå 0 · Nykomling

Coolt de ska jag testa!:)

11 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

måste testa ska först skaffa militären efter mig o sen gå till buggen o leka lite mer :D

Nivå 0 · Nykomling

Ursäkta men gör man så blir det bara problem med spelet.. jag gorde så & spelet sprak i miten. fick köpa ett nyt spel för bara 300 kr:-

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ursäkta men gör man så blir det bara problem med spelet.. jag gorde så & spelet sprak i miten. fick köpa ett nyt spel för bara 300 kr:-

Ha-ha-ha-ha..

12 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

hur kan det hända spricker skivan om man kr med den korkade tillverkare fixa våra skivor(eller hans:D)!!!!!!!!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

Ja det sprak inte så utan sprk (repor) Så om ni vil köpa om det så::::

Nivå 0 · Nykomling

LOL (haha) SKOJADE det funkde gjorde det aldeles nyss. säger bara :cool: t..Hur blirdet så entligen :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Allså jag testade alla fönster men de funka inte vilket fönster är de,är de vid poolen med vatten eller längst nere där de inte finns nån pool?!

13 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Fy F*n vad grymt men kosntigt föresten jag hittar inte heller rätt fönster

skumt, det e det ena fönstret i hörnet

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

allavrligt spelet kostar inte 300 utan 599
14 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Pröva alla fönster som är nära poolen då och det är den som INTE har nått vatten ;)

15 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

det funkar ju:cool: :P

16 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Vad coolt, jag måste testa!!

17 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

www.oldnews.istheshit.net

Nivå 0 · Nykomling

Har testat typ alla fönster men de funkar inte!

20 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

hehe coolt men hur kommer man upp ur marken? :P

2 Sep 2005
Nivå 0 · Nykomling

Man kan ju åka vart man vill (underjord)

Coolt Tack.....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in