Xats Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Hur gör man när man är Princ Ahturs och är på 7:nde uppdraget???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Jag menar Nr.6 The culling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Han heter inte Ahturs, han heter Arthas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 på Banan: The Culling, banan med "Zombie Kriget" :o . Så råder jag dig att fixa så du kan träna Knights, tränar ett par stycken, sen stormar du in i staden å börjar slakta Zombies. Det går bara ut på att förstöra byggnaderna, vänta tills Villagerna blir zombies, sen döda dom. PS låt inte Mal'Ganis få 100 zombies. För efter det anfaller han dig med Överstarka "Zombie of Mal'Ganis". Om han börjar närma sig 100 Zombies, anfall och döda han och hans medhjälpare. Det gör att han försvinner i några minuter. DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Han heter inte Ahturs, han heter Arthas vad ja vet heter han arthur o arthas heter han när han är undead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 jag kommer inte ihåg vad man gjorde föklara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 (redigerat) Gissa92 förklarade korrekt... För övrigt så heter han alltid Arthas. Ett (lite morbidt) sätt är att dräpa folket innan dom blir Zombier så att man slipper slösa sina liv. Redigerat 29 Augusti 2005 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Men jag har försökt mörda byborna men jag kan inte skada dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) Han heter inte Ahturs, han heter Arthas Han heter alltid Arthas och har alltid hetat Arthas! <_< !!! Redigerat 14 September 2005 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Men jag har försökt mörda byborna men jag kan inte skada dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tryck på [A] eller Attack på din gubbe så kommer det ett "sikte" sen klickar du på gubben du ska anfalla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Eller fuska lite med odödlighets koden: whosyourdaddy Eftersom jag är en riktig cheater på Warcraft III så ska jag tipsa dej om att om du slår in koden blir du odödlig och dödar alla på ett slag.Det är asenkelt att besegra Mal'Ganis då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Hur kul e det? -.- Iallfall, ta Arthas och gå åt ett håll. Gör ett par Knights och Rifle mans och gå åt ett annat. Attackera sedan husen, ett hus med Arthas och ett med din arme. Döda byborna/zombisen som kommer fram och fortsätt så. När Mal'Ganis kommer fram, döda honom med Arthas light magi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg