WASD Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Skrivet 15 Augusti 2005 hej, jag har kommit till 4de staden som heter Pyrite tror jag & har mött alla i duelist ringen, & klarat Pre gym i andra staden & den turneringen i andra staden 3 gånger & så har jag vunnit över han med furret i level 33 som går att fånga, jag undrar: vad ska jag göra nu?
Nicita Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 fråga 1. du kan försöka prata med alla du ser och kolla o de har dykit upp nå mer stad du kan åka till...(har du hittat ungarnas gömmställe??) fråga 2. asså de är som gba spelen (nästan) Man kan tex inte fånga vilda pkémon bara snagga dom ifrån tränare...
Veilor Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 E det spelet kul? e det som gba spelen? Nja sådär..jag vart besviken..
w4nkarN Skrivet 12 November 2005 Rapport Skrivet 12 November 2005 hej, jag har kommit till 4de staden som heter Pyrite tror jag & har mött alla i duelist ringen, & klarat Pre gym i andra staden & den turneringen i andra staden 3 gånger & så har jag vunnit över han med furret i level 33 som går att fånga, jag undrar: vad ska jag göra nu? jag behöver också hjälp jag har hittat däras jömstele :bah:
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Skrivet 10 December 2005 i 3:je staden finns deras gömställe
Gäst KNUTTE Skrivet 10 December 2005 Rapport Skrivet 10 December 2005 i 3:je staden finns deras gömställe
Rekommendera inlägg