Vet någon när nästa pokemon film kommer ut? :blink:
Pokemon Film?
Det verkar som att det inte kommer att komma ut någon mer pokemon film i sverige eftersom att det tog så lång tid för den senaste att komma ut.
Hahaha, Pokemon är för 5 åringar, lol
↗ till inlägget0011-Klyftigt Inlägg.
Bara så att han fatttar att man inte ska kollla på pokemon och växa upp istället
↗ till inlägget0011-Klyftigt Inlägg.
0011 va f*n han får väll se på vad han vill spara din åsikt för dig själv och när du skriver så där så kan jag säga dig.... Du borde för f*n växa upp och det är bara töntigt av dig att bry dig om vad han ser på j*vla Tönt <====||==O
Du vet visst inte att de flesta som gillar Pokemon i Amerika är mellan 11-16 år gamla.Så ta din ***** kommentar och sätt den på din panna,eller spara den tills 2596?
Pokémon-spelen är bra, men filmerna... Nja.
FisharMario: Om man är 16 bast och gillar Pokémon-filmerna är man förmodligen också mobbad i skolan.
Du vet visst inte heller hur populärt Pokemon är i Amerika.
Det finns många perssoner som gillar pokemon som är runt 20 år och äldre som gillar pokemon
Det är inget fel att gilla Pokémon, men filmerna... Ja, filmerna är väl egentligen för personer under 13.
Om man ska gilla pokemon när man är äldre så måste man ha rätt så bra fantasi och det finns många som gillar det men inte vågar yttra sig om det inför andra pågrund av det som mikael skrev att dem skulle kunna bli mobbade i skolan men egentligen dem som mobbar andra för att dem inte gillar saker som just den personen gillar är helt j*vla dum i huvudet, själv så tycker jag att mellan 1-10p så är filmerna 4p, avsnitten 5p och spelen 7p
Rykten att det ska bli 8 pokemon filmer totalt, Fast sverige är lite sega nu eftersom filmerna kommer inte på bio. Så du får nog vänta minst 1 år till. Fast det är också rykten om att alla pokemon filmer kommer släppas samtidigt.
5:an handlar om latias och latios (Pokemon heroes)
Sen ( Pokemon jirachi wish maker)
Efter åt (Pokemon Deoxys nånting) Har sett alla, (Laddat hem)
Rykten att det ska bli 8 pokemon filmer totalt, Fast sverige är lite sega nu eftersom filmerna kommer inte på bio. Så du får nog vänta minst 1 år till. Fast det är också rykten om att alla pokemon filmer kommer släppas samtidigt.
5:an handlar om latias och latios (Pokemon heroes)
Sen ( Pokemon jirachi wish maker)
Efter åt (Pokemon Deoxys nånting) Har sett alla, (Laddat hem)
0011 må tycka att det är barnsligt med Pokemon men han själv verkar fortfarande inte växt upp heller. Att förstå andras Åsikter om en sak är en sak som man verkligen kan sedan kalla sig för att ha växt upp.
Själv tycker jag att filmerna är självklart inriktat mer åt de yngre barnen men självklart har man ett inre barn inom sig?
Släppa ut det måste man någon gång och då kan man se på tecknat. Tittar självklart på gamla klassiker från Disney och eftersom Pokemon är Animé så tittar jag då jag vill.
Men visst skulle jag gärna önska att Pokemon serierna kunde bli lite mer allvarligare och vara mer häftigare än de alla andra delar man sett. I alla fall så är filmerna de som är bäst. Spelen har ingen mening, man fångar pokemon, pokemon slåss och antingen vinner man eller förlorar. Jag skulle bli en aning glad om det skulle komma ett 3D rpg och det skulle vara en utmaning. Jaja. Det var allt för mig.
//Krille
1.Du,Fatosh,du glömde Pokemon Mew and the Wave Guiding Hero Rukario!Det har kommit ut i Japan på bio.
2.Rowyn,det har redan kommit ut ett spel med utmaning:
Pokemon Colloseum,både utmaning och 3D.