är det någon som längtar tills det kommer ut? jag gör! så jag kan spela det i sverige! har varvat det i thailand men men! någon som vill veta vad spelet handlar om?
ffx-2
Jag längtar tills det kommer men vill inte veta nått om handlingen, det är roligare om man inte gör det sen när man spelar.
okej! då vet jag! men vill någon veta vilka gubbar man kan va?
Jag vet hur spelet börjar och slutar tyvärr... men man kommer att vara Yuna, Rikku & Paine (Paine är troligtvis släkt med Auron)... OCH... man kan fortsätta spela efter att man klarat ut de =) Man kommer ju att förståss få kämpa på ordentligt;) Spelet kommer ut i mitten av februari...
hur vet du det? har du spelat det? och ja! paine är släckt med auron! efter man har klarat det spelet får man köra på new game plus
Jag har mina mystiska sidor... nej jag har inte spelat de
jasså? okej! vill du spela det då?
jag vill görna spela det därför så har jag förbestelt det
jasså? okej! jag vill spela det jag med! i sverige asså! har du sett några screenshots på det då?
inte mycket skulle vilja se några mer screenshots på det
Finns ju många sidor att hitta screenshots på...
okej! på vilken sida har du sett screenshots????
Finns ju en hel del på gamespot.
jag såg det! kände igen allt på det
Gamespot... just den sida som e bra me screenshots ;) Finns ju många andra oxå...
jodå det finns det! men ska du köpa ffx-2?
Klart jag ska...
tänkte väl det! men fråga mig om ni behöver hjälp med spelet! kan allting om ffx-2
Jag kunde köpa i somras i japan jag va där :mrgreen:
Men min farsa o syster kan japanska men orka asså dem kan ju inte orka läsa allt o va med mig hela tiden :shock:
Juste www.ffuniverse.nu eller com tror jag det stavas finns allt om alla FF episoder <.< :|
mmmm okej! men dte är nog roligare att det är på engelska! lr hur?