Vader Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 jag har hört av mina kompisar att den nya star wars filmen trean altså kanske inte är den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Tror inte att det kommer mer filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag har hört att det ska komma en serie som utspelar sig mellan episod 3 och 4. Verkar spännade eftersom man lär få se när Luke växer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Det kanske kommer fristående filmer, med nya karaktärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 jag har också hört nått sånt att det ska komma en som kommer före episode 1 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Ah...Just vad jag ville höra.Då får man ju entligen se historien om Obi-Wan som ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 George Lucas medverkade i en intervju i programmet CBS Sixty Minutes där han säger att Episode 3 är den absolut sista StarWars filmen och att hans företag inte kommer att sälja rättigheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 varför skulle han sluta ? ham blir rik som ett troll när han sitter och mumlar ihop sina filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 på den här sidan så står det att det finns 6 filmer http://starwars4ever.info.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 George Lucas medverkade i en intervju i programmet CBS Sixty Minutes där han säger att Episode 3 är den absolut sista StarWars filmen och att hans företag inte kommer att sälja rättigheterna. För att han har hållt på i 30 år? Dessutom så stannar hans inkomster inte direkt, alla speltitlar med Star Wars på betalar ju sin del av vinsten till hans företag. Nej, jag vet faktiskt inte. Men han sa så i intervjun och jag tror inte att han ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Det är inte konstigt om man tröttnar på en sak som man har hållit på med i 30 år. Men han slutar ju inte, han ska ju också göra en ny Indiana Jones film med Steven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Neeeej. Slicka mig i rumpan. Inte fler filmer.. Den är ju redan avslutad :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.