💬
Logga in
Fuska.se

Vad har hännt

21 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vad har ni gjort med sidan? Den är jätte konstig.

Nivå 0 · Nykomling

Det är ju bara en ny design som Admin skapat! Tycker du inte den är snygg? Jag tycker den är häftig men just nu är det så att Admin försöker hitta ett webbhotel så då får man räkna med om det händer lite fel men för mig har det slutat!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Det finns nästan bara vitt. Men det kanske är serven som krånglar för mig.

Nivå 0 · Nykomling
Det finns nästan bara vitt. Men det kanske är serven som krånglar för mig.

Ser du vitt? Jag ser blå bakrund! Men som jag sa att om det är din server som krånglar så får du ju räkna med det eftersom Admin letar ju efter ett webbhotel!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Nu ser jag blåa rutor.

Nivå 0 · Nykomling

Då kanske det var därför det inte gick att gå in på sidan några dar tillbaka. den gjordes om.

14 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker den blåa bakgrunden suger... å plz, chatta inte här...

Nivå 0 · Nykomling

d ska nog vara blåa rutor...

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att den nya bakrunden är bra

Nivå 0 · Nykomling

Ja, Och nu har också sidan blivit lite snabbare! Det verkar som Admin skaffat webbhotel!

Ja, Och nu har också sidan blivit lite snabbare! Det verkar som Admin skaffat webbhotel!
Titta längst ner det står fortfarande webcoms ab
Nivå 0 · Nykomling

Ja, Det är det som är så konstigt! Admin måste ha glömt att ändra att han inte har ett webbhotel just nu! :?

Ja, Det är det som är så konstigt! Admin måste ha glömt att ändra att han inte har ett webbhotel just nu! :?

ja men då kan det väll vara så här då kostar det inget fö honom
Nivå 0 · Nykomling

Men vi skulle inte kunna skriva här om de inte hade ett webbhotel. För om de inte har något webbhotel så kan sidan inte ligga uppe på nätet!

Nivå 0 · Nykomling
Men vi skulle inte kunna skriva här om de inte hade ett webbhotel. För om de inte har något webbhotel så kan sidan inte ligga uppe på nätet!

Det var så jag också trodde men någon påstod att jag hade fel för om man inte behövde webbhotel till att göra så att sidan är uppe så skulle inte det vara till så stor nytta! :?

Nivå 0 · Nykomling

Men shit det håller inte utan ett webbhotel.

Han kan ha ett gratis hotell!

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Sidan ligger på tillfällig server nu..

21 Jan 2004

Ok, då fattar jag. Men när kommer den upp på den riktiga servern?

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Inom 2 veckor typ...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in