vem reporta du
(De som tror man kan trimma är f*n scammers scammers=n00bs)
vem reporta du
(De som tror man kan trimma är f*n scammers scammers=n00bs)
Man ska gå ut i wildy och gå till et stelle och ha 25k med sig so man kan trimma hos en kille!!!!! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: :medieval:
Magma, jag tror du tänker lura oss och ta våra saker.
PS inte alla monster droppar clue scroll bara vissa (känner inte till exakt vilka)
Sämsta lvl 3 clue scrollen kommer nog från werewolf lvl 73 om jag minns rätt.
Kolla sidor som endast inriktar sig på Runscape för detaljerad information tex www.tip.it
Droppar värkligen werewolf's lvl 3 clues (kommer inte ihåg det var länge sen jag spela) men jag vet att green dragon's gör de typ runt lvl 70-80
Det e många monster som droppar lvl 3 clues,oftast ju högre lvl monstrena har desto högre lvl är det på clue scrollen.Werewolves e lvl 88 och Green dragons e 79
Och var kan man hitta nån green dragon.
Jag vill också veta vart det finns dragon förutom wilderness !
Green dragons finns bara i willderness den på lägst willdy är norr om ice mountain på typ 13 willdy.
De e bara members som kan hitta sånt va??
Hoppas ja bli member då...
Kan man hitta sånt på guards då??
Ja men det är lvl 2 clues
Kan nån säga vart man kan hitta dragon förutom i wilderness och så man inte behöver gå över hinder som man behöver typ, 70 i agility >_>
↗ till inläggetKan nån säga vart man kan hitta dragon förutom i wilderness och så man inte behöver gå över hinder som man behöver typ, 70 i agility >_>
heroes guild källaren, 1 blue dragon,
karamja dragon dungeon, bronz, iron, steel och red dragons,
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in