💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Lärt Dig I Skolan Idag?

201 svar · startad

Okej, idag är söndag, men jag lärde mig en mycket bra sak: Man ska inte ta med för många smilen i texten :angry:

Jag menar båda i fuska.se och i det verkliga livet, där jag klottrade ner smilen efter varenda mening i en uppgift jag skulle göra.

Ooops sorry -- trodde inte att mitt senaste inlägget var skickad!

Senast ändrad:

19 Sep 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Att carl-fredrik faktiskt kan vinna i slav och president :o

Äntligen får man veta hur man spelar Baseball på gympan :)

Har längre undrat hur reglerna var.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

LOL allihop

Själv jag lärde mig att göra pastasallad i hemkunskap. Buu! Kan den nya läraren inte bättre? Förra gången fick vi göra chokladmuffins som lågstadiet (eller möjligen mellan också).

Och så lärde jag mig vad skillnaden mellan The United Kingdom, The Great Britain, The British Isles och England var :)

Mycket, mycket nyttigt. Men den där med England är väl onödigt. Man vet ju redan vad England är för något.

vaa?? vad e england för nått?? :P

Men... allvarligt.. så tror jag faktiskt... men e inte helt säker, på att jag lär mej något i skolan :D

20 Sep 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Du har ju lärt dig att skriva...

Räkna 10+10...

Självklart lär man sig något i skolan och på Lunarstor.

Nivå 4 · Lärling

Idag har jag lärt mig att mjöl kan brinna :P

Vi gjorde "eld kastare" på NO'n med hjälp av lite mjöl och en brännare ;)

21 Sep 2005

Jag har lärt mej spela Treos

Nivå 5 · Fuskare

har lärt mig att laga köttfärs

Nivå 10 · Veteranfuskare

Idag lärde jag mig klockan på matten :/

Läraren är lite skum...

Idag lärde jag mig att hur det var att se hur det var att vara i årskurs 6 i vuxens ögon.

Vi var ganska oseriösa och fåniga på den tiden >.<'

Hade studiedag idag och bestämde mig för att sticka till min gamla klass och träffa dem. (Dock bara lärarna).

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #52

Att det lönar sig att göra hemarbete hemma och inte i skolan, att jag inte passar med att ha 5 stycken toffsar i håret, och återigen, som alla andra tråkiga onsdagar, att engelskalektioner kan suga rejält hårt.

22 Sep 2005
↗ till inlägget

Att det lönar sig att göra hemarbete hemma och inte i skolan, att jag inte passar med att ha 5 stycken toffsar i håret, och återigen, som alla andra tråkiga onsdagar, att engelskalektioner kan suga rejält hårt.

Det där med tofsar känner jag igen, ja. 50 brudar som hoppar på och vill stoppa in de där djävulsredskapen i håret.

Jag lärde mig att inte göra all-in när man inte har något på hand så ens kompis vinner allt på ett par i 2or

Nivå 5 · Fuskare

Poker i skolan?!

Nivå 12 · Mästerfuskare

rast? har lärt mej att om karl XII samt källkritik

↗ till inlägget

rast? har lärt mej att om karl XII samt källkritik

Källkritik är helt sjukt uttråkande :P..

Få se nu, jag har lärt mig att det faktiskt går att börja på bilduppgiften sista dagen och ändå hinna :). Fast apa inte efter mig! Gå i skolan ordentligt barn!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jupp jupp tro det eller ej, men på engelskan fick vi skriva ordet "with" 20 ggr för att en stavat fel på det ordet :)

23 Sep 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

orka

↗ till inlägget

Jupp jupp tro det eller ej, men på engelskan fick vi skriva ordet "with" 20 ggr för att en stavat fel på det ordet :)

Allvar ;)

Det är ju Designåret 2005...

Lärde mig att man inte ska göra en telefonkatalogsomslag för färgglatt :angry: Får man inte rita hur man vill! Inte får man ens måla färger. Jaja, kosta mycket att trycka färg kan man förstå...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in