Tåget är bäst på dom flesta barnnorna annars så ska man andvända Toads bil
Mcdd
↗ till inläggetOch vad har du för nytta att vara bra på mario kart? :visslar:parrade kart
ni noobs brukar kalla den guldbilen
↗ till inläggetförmågan att kunna äga ösnder vänner och bekanta.parrade kart
↗ till inläggetman får bra reflexer + att man kan vinna mkdd tävlingar :Dparrade kart
kan heller inte alla bilarna :kung:
Bra reflexer kan man väl också få i andra spel?
↗ till inläggetJa det kan man. Som tex F-zero gx! :)Bra reflexer kan man väl också få i andra spel?
Jag är rätt bra på det. B)
Bäst för nybörjare är nog Bowser´s bil... Den går fortast,,,, Eller så ska man ta motsatsen, typ den med bäst acceleration... Som barnvagnen t ex...
Beror på hur bra du håller dig på banan...
Det att bowsers bil går snabbast stämmer inte, jag har testat och alla tyngre bilar går lika snabbt men även Barrel train går lika snabbt, annars är toadettes kart bäst eller boos bil :D
Bäst för nybörjare är nog Bowser´s bil... Den går fortast,,,, Eller så ska man ta motsatsen, typ den med bäst acceleration... Som barnvagnen t ex...
Beror på hur bra du håller dig på banan...
Det att bowsers bil går snabbast stämmer inte, jag har testat och alla tyngre bilar går lika snabbt men även Barrel train går lika snabbt, annars är toadettes kart bäst eller boos bil :D
Då kan det hända att du inte har kommit upp i fart... Kör t ex Time Trial och kolla vilken hastighet alla bilar kör i så får du själv se...
Förresten, Boos Pipe är den sämsta av alla,,,,
Jag tycker att "Boos pipe" är en av de bästa bilarna.
↗ till inläggetHur ser den ut?Jag tycker att "Boos pipe" är en av de bästa bilarna.
↗ till inläggetDet beror helt på om man kör för en bra tid eller inte... Inegn annan bil är sämre så...Jag tycker att "Boos pipe" är en av de bästa bilarna.
Boo´s Pipe ser nästan ut som en toalett, men det är ett grått rör ungefär... Ungefär som Petey Piranhas... bara att den är grön och mycket bättre,,,