Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

I Nintendos konsollernas forum är det en konsoll som fattas och den heter Game & Watch! Det var den första Nintendo konsollen men det kanske inte finns så många som har den men jag känner en men det är ju i alla fall en Nintendo konsoll så den borde finnas med! :?

Här är en bild på en Game & Watch för er som undrar hur den ser ut (Det finns olika så ni vet) http://images.google.se/images?q=tbn:7J7JL0WZ3TUC:homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/lionlog.gif

Gäst -Snake_bite-
Skrivet
I Nintendos konsollernas forum är det en konsoll som fattas och den heter Game & Watch! Det var den första Nintendo konsollen men det kanske inte finns så många som har den men jag känner en men det är ju i alla fall en Nintendo konsoll så den borde finnas med! :?  

Här är en bild på en Game & Watch för er som undrar hur den ser ut (Det finns olika så ni vet) http://images.google.se/images?q=tbn:7J7JL0WZ3TUC:homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/lionlog.gif

den gjordes 1980, tror du att någon av oss som har det spelet eller om någon av oss spelar den??, sen så va ingen av oss födda när den fanns

Skrivet

den gjordes 1980, tror du att någon av oss som har det spelet eller om någon av oss spelar den??, sen så va ingen av oss födda när den fanns

Men den slutade att säljas vid 1990 så någon borde det vara som har en sådan och föressten så kanske ens storebror eller nåt hade en sån och sen fick man den av han och det är ju möjligt!

Skrivet

Jo, En av mina kompisar spelar det och han är också medlem här på forumet och heter Dragon Pokemon Trainer Su men just nu har han inget batteri men även om det inte blir några inlägg i forumet så är ju det i alla fall en konsoll fårn Nintendo ju!

Skrivet

Ja och dom som har den kan snacka gamla retro minnen med mig.

Så kan vi få en lååååång lååång pratstund. Kanske (tråkig) :mrgreen:

Men det skulle vara kul att se vad andra tycker om den "lilla" saken.

Alla tycker säkert den suger. Men inte på den "tiden"

Skrivet

´

Alla tycker säkert att den suger eftersom dom har vant sig med grafiken som finns just nu men jag gillar faktiskt dålig grafik för då ser gubbarna riktigt roliga ut också är det så att Game & Watch är riktigt gammal så inte konstigt att den har dålig grafik och att många tycker att det är tråkigt! :?

Skrivet

´

Alla tycker säkert att den suger eftersom dom har vant sig med grafiken som finns just nu men jag gillar faktiskt dålig grafik för då ser gubbarna riktigt roliga ut också är det så att Game & Watch är riktigt gammal så inte konstigt att den har dålig grafik och att många tycker att det är tråkigt! :?

Många roliga timmar med hoppa över vatten till plattformen och ta något spel :mrgreen: Det är det som är spelkänsla hehe. Ja som du sa många vill ha bra grafik men struntar i själva innehållet. Ett sunkit spel kan ha bra innehåll. och det kan hålla spelet i liv.

Skrivet
Har en gammal G & W nånstans i nån dammig gammal kartong.

Vilket spel är det då? Och föressen så tror jag inte Admin tänker skaffa ett sånt forum eftersom att han har ju redan skaffat ett forum där man kan prata om andra konsoller! :)

Gäst Donald Duck
Skrivet

min pappa köpte min från kina så jag hade inte kinesiska batterier kvar :oops:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...