Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 I Nintendos konsollernas forum är det en konsoll som fattas och den heter Game & Watch! Det var den första Nintendo konsollen men det kanske inte finns så många som har den men jag känner en men det är ju i alla fall en Nintendo konsoll så den borde finnas med! :? Här är en bild på en Game & Watch för er som undrar hur den ser ut (Det finns olika så ni vet) http://images.google.se/images?q=tbn:7J7JL0WZ3TUC:homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/lionlog.gif Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 I Nintendos konsollernas forum är det en konsoll som fattas och den heter Game & Watch! Det var den första Nintendo konsollen men det kanske inte finns så många som har den men jag känner en men det är ju i alla fall en Nintendo konsoll så den borde finnas med! :? Här är en bild på en Game & Watch för er som undrar hur den ser ut (Det finns olika så ni vet) http://images.google.se/images?q=tbn:7J7JL0WZ3TUC:homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/lionlog.gif den gjordes 1980, tror du att någon av oss som har det spelet eller om någon av oss spelar den??, sen så va ingen av oss födda när den fanns Citera
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2004 I Nintendos konsollernas forum är det en konsoll som fattas och den heter Game & Watch! Det var den första Nintendo konsollen men det kanske inte finns så många som har den men jag känner en men det är ju i alla fall en Nintendo konsoll så den borde finnas med! :? Här är en bild på en Game & Watch för er som undrar hur den ser ut (Det finns olika så ni vet) http://images.google.se/images?q=tbn:7J7JL0WZ3TUC:homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/lionlog.gif den gjordes 1980, tror du att någon av oss som har det spelet eller om någon av oss spelar den??, sen så va ingen av oss födda när den fanns Men den slutade att säljas vid 1990 så någon borde det vara som har en sådan och föressten så kanske ens storebror eller nåt hade en sån och sen fick man den av han och det är ju möjligt! Citera
Mikael Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Det skulle nog inte bli så många inlägg i det forumet. Här finns det i alla fall mer info om Game & Watch http://www.nintendo.se/product/index.asp?m...=5&subid=9&id=1 Citera
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Jag spelar fortfarande Game & Watch :oops: Minns när jag fick den det var tider det. Men Men det är väl ingen här som spelar det. Citera
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Jo, En av mina kompisar spelar det och han är också medlem här på forumet och heter Dragon Pokemon Trainer Su men just nu har han inget batteri men även om det inte blir några inlägg i forumet så är ju det i alla fall en konsoll fårn Nintendo ju! Citera
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Ja och dom som har den kan snacka gamla retro minnen med mig. Så kan vi få en lååååång lååång pratstund. Kanske (tråkig) :mrgreen: Men det skulle vara kul att se vad andra tycker om den "lilla" saken. Alla tycker säkert den suger. Men inte på den "tiden" Citera
incognito Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Har en gammal G & W nånstans i nån dammig gammal kartong. Citera
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Ja och dom som har den kan snacka gamla retro minnen med mig. Så kan vi få en lååååång lååång pratstund. Kanske (tråkig) :mrgreen: Men det skulle vara kul att se vad andra tycker om den "lilla" saken. Alla tycker säkert den suger. Men inte på den "tiden" ´ Alla tycker säkert att den suger eftersom dom har vant sig med grafiken som finns just nu men jag gillar faktiskt dålig grafik för då ser gubbarna riktigt roliga ut också är det så att Game & Watch är riktigt gammal så inte konstigt att den har dålig grafik och att många tycker att det är tråkigt! :? Citera
DeeDee Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Skrivet 14 Januari 2004 Ja och dom som har den kan snacka gamla retro minnen med mig. Så kan vi få en lååååång lååång pratstund. Kanske (tråkig) :mrgreen: Men det skulle vara kul att se vad andra tycker om den "lilla" saken. Alla tycker säkert den suger. Men inte på den "tiden" ´ Alla tycker säkert att den suger eftersom dom har vant sig med grafiken som finns just nu men jag gillar faktiskt dålig grafik för då ser gubbarna riktigt roliga ut också är det så att Game & Watch är riktigt gammal så inte konstigt att den har dålig grafik och att många tycker att det är tråkigt! :? Många roliga timmar med hoppa över vatten till plattformen och ta något spel :mrgreen: Det är det som är spelkänsla hehe. Ja som du sa många vill ha bra grafik men struntar i själva innehållet. Ett sunkit spel kan ha bra innehåll. och det kan hålla spelet i liv. Citera
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Har en gammal G & W nånstans i nån dammig gammal kartong. Vilket spel är det då? Och föressen så tror jag inte Admin tänker skaffa ett sånt forum eftersom att han har ju redan skaffat ett forum där man kan prata om andra konsoller! :) Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 min pappa köpte min från kina så jag hade inte kinesiska batterier kvar :oops: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.