↗ till inläggetOkeej! :D Gud vad jag längtar asså spel kommer att vara :kung: :P
Hur många dagar är det kvar tills du får ditt?
↗ till inläggetOkeej! :D Gud vad jag längtar asså spel kommer att vara :kung: :P
Hur många dagar är det kvar tills du får ditt?
Antingen i morgon :) lr på måndag :( för man får ingen post på helgen!
Har du helg imorron? Det är väl onsdag imorron?eller menade du på lördag och söndag?
Oj! hehe jag menar antingen i morgon, på fredan lr i början av nästa vecka! På helgen brukar man ju inte få nån post!
Nej det är Onsdag idag <_<
Ähh, VA!Ahh vhar jag trott att det har varit fel dag hela dan!Jaja, tack för att du sa :D så kan de gå
Haha! Varför trodde du att det var det?? Jag fick inte mitt spel igår, men jag får det säkert det på måndag! :D
Kan nog bli så när man vaknar upp p morgonen. Är det i oktober Nintendodogs kommer?
Ja 7 oktober ;)
Okaay, då har jag lite mer chans att spara te det
Ja det har du ju! Jag får spelet i morgon :D Guud vad jag längtar :kung:
Lyllos dei, du måste skriva här hur det är att ha nintendodogs, snälla :D
Ja Det kan jag ju göra :D men det verkar ju :kung: :P
LÄngtar? Jag ska också köpa det genom den sidan. Tack så mycket! :)
Jag fick det idag :D Spelar nuu! såå sött!
Har en Golden Retriver som heter Wilma :D hon är så duktigt <3 Kan redan sitt, ligg och vacker tass. Har vunnit alla tävlingar.
Nu ska jag spela mer.
Vad e det för spel??!!
Åhhh! Jag är glad för din skull! Det är inte på svenska va?
↗ till inläggetnope, det finns inte på svenska och det kommer troligen inte att finnas det hellerÅhhh! Jag är glad för din skull! Det är inte på svenska va?
Nää, fattade det nu. Men det är ju bra att man kan anpassa vilka ljud man ska öva in, som hunden ska fatta då kan man ju ta svenska ord.
Ja, men det är lättare om man tat de engelska orden för dom står på tävlingarna!
Så!! Äntligen är det beställt och på väg!!! Längtar nåt så inn i bengen!! Har jag väldig tur kommer det på tisdag! Det var 6-8 dagar, men sen fick vi en bekräftelse att det kommer inom 5-7 dagar!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in