💬
Logga in
Fuska.se

Family Guy

17 svar · startad

För alla er som gillar Family Guy kan jag säga att det börjat igen! Det är halv 9 på Ztv.. Och kom nu inte med saker som "Simpson e bättre!!!"

Err, det började i Måndags... Du är lite sen, jag tror att de som vill veta redan vet det..

Hm? Har det varit borta... Hade ingen aning :P

Är det nya avsnitt då eller?

11 Sep 2005

Her i usa borjar den nya sessongen imornn!

Nej tyvärr e det inte nya.

luddE:Alla kanske inte vet det för att dem inte e aktiva på kanalen! <_< Bättre sent än aldrig! <_<

3 Oct 2005

Va är det sant!?!?!? Det är det bästa program som gjorts!!!

har inte vart särskilt aktiv på tvn. tack för tipset

simpsons är bättre !

nej, men allvarligt. Family Guy är grymt bra. Någon som vet vad hunden heter ? han är bara för skön!

Deras hund heter väl Brian?

Föredrar FG eftersom jag sett i stort sätt alla avsnitten av Simpsons.

5 Oct 2005

har sett alla avsnitt av family guy,nästan alla simpsons avsnitt och family guy kan vara mycket roligare,men simpsons har också sina ljusa stunder.skillnaden mellan serierna är att simpson är verkligare.

Family guy är det bästa på TV just nu.

Senast ändrad:

Family Guy har faktiskt en högra Miffo humor än Simpsons vilket gör det mycket mer underhållande att titta på.

Överdrivet roligt är det ^^

9 Oct 2005
Bambi

Jag såg filmen igår :>. Rekomenderas starkt som fasiken.

↗ till inlägget

För alla er som gillar Family Guy kan jag säga att det börjat igen! Det är halv 9 på Ztv.. Och kom nu inte med saker som "Simpson e bättre!!!"

? :huh:
11 Oct 2005

NesseN: Film? Menar du avsnittet?

I alla fall så slår ingen Peter & Stewie i programmet. Ett spädbarn som är sofistikerad och kan prata är något som är grymt bra. Och pappan är något åt det dummare hållet och är värre än ett spädbarn(Normalt).

Det är så typiskt att "familjens ledare" ska vara den mest korkade i hela serien :)

Och så är babyn rolig när han tror att han är så listig och försöker sig på den ena och andra trick/knep.

Nuförtiden är ju hunden inte med så mycket? Tycker jag i alla fall, men å andra sidan så är jag inte en trogen Family Guy-f*n. Är mera åt Simpsons- och Futuramahållet :)

16 Oct 2005

fjärde säsongen är lätt den bästa men filmen Stewie Griffin The Untold Story är också jävligt bra

20 Oct 2005

Underbar film det där :lol:

Vilken är eran favoritkaraktär i serien?

21 Oct 2005

Peter (h)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in