Nån som har hört om Fable: The Lost Chapters? När kommer det ut, eller har det redan kommit ut :cry: ? :S Snälla!! INFOO :bah:
Det är till PC, annars har Gametrailers fel :angry: !
Nån som har hört om Fable: The Lost Chapters? När kommer det ut, eller har det redan kommit ut :cry: ? :S Snälla!! INFOO :bah:
Det är till PC, annars har Gametrailers fel :angry: !
Det har inte släppts en, och det kommer till pc
det kommer 2005-09-23
om det är någon som har det så kan ni la svara på detta på fable å x-box vet ja att de inte går men går det att få barn på lost chapters?
Tror det, läste att man kan få familj :)
ok ska försöka få det då :D
e de nån som tycker att jag liksom ska köpa det...? :huh: Jag funderar om jag ska ta det eller "Mario Mario Dance revolution"...(det släpps i oktober)
↗ till inläggetTycker du ska köpa fable! Jag ska iaf göra dete de nån som tycker att jag liksom ska köpa det...? :huh: Jag funderar om jag ska ta det eller "Mario Mario Dance revolution"...(det släpps i oktober)
fable är samma som på x-box bara mer uppdrag o lite mer saker annars ingen står skillnad så ja tycker mer att du ska ta mario om du aldrig har kört fable
↗ till inläggetLost Chapters e mkt större än Fable till x-box!fable är samma som på x-box bara mer uppdrag o lite mer saker annars ingen står skillnad så ja tycker mer att du ska ta mario om du aldrig har kört fable
aa jätte mycket "OK"
Det är inte alls mycket större. Max en timmes mer speltid..
Fable äger :D
:medieval: jag har spelat fable i snart två veckor och tycker det är kanon på pc . lite negativt med pilbågen är att man måste spänna den så hårt för att göra bra skada
Fable - TLC är ett perkfekt RPG spel med en god story enligt mig. Kan inte spela det utan att köpa mitt nya Radeon 9600XT men har spelat det hos mina kompisar. Det är verkligen ett riktigt fint spel.
-=OFF TOPIC =-
PS. "Brunbjörnen" din avatar äger så j*vla hårt i hooden! Fanken vad jag diggar den! DS.
Måste skaffa Fable om det keomemr till PC! Det verkar skit kul.
Icey: Det har kommit ut på PC. Jag spelade det nyss. =)
Jaha. Coolt. Får köpa det nån dag. Och du, Kalla mig Ice
um :blink: .... det är väldigt stor skilnad mellan fable på xbox och på data <_<
mer saker att göra, bättre monster från skilland mellen xbox och fable på xbox tar hundra år att göra <_< ....hellre spela det på data.
finns det någon som vet hur man öppnar den dära demon door i hero guild?
han säger 'your path is dark, only a light can rewile it and yours is not bright enough'.
hjälp mig..... :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in