new jooles Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 det är kul har någon det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 min bror har det o det är inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har det och de är väl så där.Men om du ska köpa något worms spel så ska du köpa worms 3D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det kanske är lite sent att skriva det nu, det var ju aktuellt för 2 år sedan, nu är det Worms 3D som gäller i worms-serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det var ju det jag skrev apeboy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 äsch vem fn bryr sej, det finns ju några som spelar det sura spelet utav alla, cs, och det är ingen som klagar. fast jag tycker i och för sig att WWP är rätt tråkigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.