Hoppa till innehåll

Alla Bra Filmer?


ELF
 Dela

Rekommendera inlägg

Vart har alla bra filmer tagit vägen?

Alla bra filmer gjordes på 80-90 talet. Det görs ju många bra filmer nu med, men jag tycker de har tappat stinget. Filmer som jag menar jag vill se mer av är t.ex liknande filmer som Terminator. Action filmer som är gjorde på 80-90 talet. Action filmer med t.ex Arnold. Mer filmer i det stuket...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart har alla bra filmer tagit vägen?

Alla bra filmer gjordes på 80-90 talet. Det görs ju många bra filmer nu med, men jag tycker de har tappat stinget. Filmer som jag menar jag vill se mer av är t.ex liknande filmer som Terminator. Action filmer som är gjorde på 80-90 talet. Action filmer med t.ex Arnold. Mer filmer i det stuket...

 

Har inte hört så många kloka ord på en gång. Här har du några filmer som är GULD värt för mig. Synd att man inte kan lägga upp bilder på denna skit sida. Ni får titta på här!

Eye Of The Tiger kommer klart 2:a på min lista. btw, *§1.4* (=

 

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33907

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Filmer som Finding Neverland, Pirates of the Caribbean, Batman Begins och Eternal Sunshine of the Spotless Mind är alla gjorda på 2000-talet, och vad jag har hört så ska de vara mycket bra.

 

Detta var bara några jag nämnde, finns ju självfallet många andra bra filmer.

Redigerat av Mikael
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finding Neverland är alltför bra för att vara en film ^.^

Men jag förstår då du menar med De Bra Äldre Filmer som fanns förr. Lik Grease 1 var en mycket bra musikal och som man fortfarande har lust att se även idag. Finns jätte många som är klassiker, flest med Clintan och Travolta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...