Gäst Xray Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Asså när jag e inne på internet e det snabbt för jag har bredband...MEN Efter några timmar (2-3) så sölar den ner sig som jäkla så man inte orkar vänta... Kan det bero på nått eller e det fel på webbläsaren!! PS: Hände vid skaffning av bredband! Citera
Ferrie Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Asså, samma problem får jag ibland när jag sitter uppkopplat på bredband o surfar så händer det att det sölar ner sej efter ett tag (sitter för närvaro med ett "vanligt" 56kps modem). Tror att det sölar ner sej pga att många surfar på det bolaget samtidigt, och tar en massa giga p ådessa mastrar och då utdelas "krafterna" (eller vad vi ska kalla det) ut till varje modem (ju fler, desto mindre, desto slöare), men jag vet inte om det kan vara så. Händer så med Radio LAN iaf. Annars kan det vara något annat som du skriver, som webläsaren fast jag vet inte så noga. Eller är det något med telefonjacket, du kan höra med någon dataleverantör i närheten dem vet eller kan fixa problem. För hoppningsvis :roll: Citera
Gäst X-Star Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Händer det alltd så efter 2-3 timmar för annars kan det vara sidan! Citera
Gäst Xray Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Nej, inte alla dager men det händer då o då efter nåra timmar! Citera
Ferrie Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Fråga din internetleverantör, dem vet nog vad felet är... Annars kan det vara något med ledningen, eller att det finns många användare som surfar i samma bolag som du har bredbandet till. Citera
Gäst Xray Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Jag hade inte samma problem med Modemet! Citera
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Fråga din internetleverantör, dem vet nog vad felet är... Annars kan det vara något med ledningen, eller att det finns många användare som surfar i samma bolag som du har bredbandet till. du sa redan detta fär uppe ju =)) :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.