💬
Logga in
Fuska.se

Jobbigt Fel

8 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

när jag spelar så stängs ljudet av och så kan jag bara höra radion i bilen. hur blir jag av med det här problemet? :ph34r:

1 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Klicka på esc sen går du till audio vad det heter sen kollar du på sfx ljudet som ska vara på max och musiken som ska vara på mitten och något mer som jag inte kommer i håg.

7 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

det händer mig med. ljudeffekterna tas bort. ibland så gör det att spelet hoppar över dialoger. extremt störigt. först när jag varvat det 2 gr fattade jag hela storyn helt

15 Oct 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

det händer mig med. ljudeffekterna tas bort. ibland så gör det att spelet hoppar över dialoger. extremt störigt. först när jag varvat det 2 gr fattade jag hela storyn helt

antagligen på audio setings kan du fixa det

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Mm...
16 Oct 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

18 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag tror inte att man kan fixa problemet jag har försökt många gånger och det är inte på settings.

19 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

Fuskat för mycket?

30 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

upen bart har han laddat ner en defekt torent

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in