💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Du Om Gympan I Skolan?

87 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Kanska tråkigt tycker jag :huh:

Du kunde väl tagit ett "Sådär" alternativ,annras är det roligt.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Roligt

Nivå 8 · Veteranfuskare

I vår klass finns det tyvärr killar som inte har den blekaste aning om hur man gör när man delar in i lag 1 och 2. Annars funkar det.

bryr mej inte

Nivå 7 · Fuskare

jag tog roligt men våran gympa majje e lite pedo han sitter å kollar på tjejerna i vår klass

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag är med så gott det går och stånkar omkring.. Kan vara rätt roligt ibland, ja.

24 Sep 2005
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Gympa är ju typ roligaste ämnet så , Roligt!

Nivå 1 · Novis

Jag hatar gympa!!!! <_<

Härdar ut varje gympalektion och springer ut fort som s*tan först av alla från lektionen när det är slut.

Trots det är jag alltid med.

Röstade förstås på "Jobbigt". Skulle röstat på "Mardrömliknande" om jag kunde.

Blir alldeles lyckig när vi har studiedag på just den dag vi ska ha gympa eller någon utflykt slätar över lektionen.

Hur många gånger i veckan har ni gympa? (Hur många timmar)

Jag har två gånger i veckan, en timme varje gång. Men 40 minuter av timmarna går åt att byta kläder före och efter lektionen.

Nivå 12 · Mästerfuskare

gympa är kul som attan ! har tyvärr bara 2h i veckan :/

Nivå 10 · Veteranfuskare

Gympan är ju rolig :D

Nivå 3 · Lärling

Avskyr gympa, speciellt när det blir orienterign på tisdag <_< kan inte kartan när det gäller berg och skog.

Nivå 1 · Novis

Nja, rätt så roligt faktist.

25 Sep 2005
Nivå 3 · Lärling

Mycket roligt nu när vi fått en riktig gympa lärare... förr var det en ukrainsk 65åring som får damp varje minut...

vi har två lektioner en på tisdagar (40 minuter och en på torsdag 1h 20minuter alltså 2h sammanlagt)

Nivå 11 · Veteranfuskare

"Rolig", hmm :huh:

Snarare lite enformig, gympafotboll ett flertal gånger i veckan är lite drygt, med få undantag för betygssättning friidrottsgrenar.

4 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

röstade på rolig

Jag har gympa 3h i väckan

Senast ändrad:

5 Oct 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

jag har bara två. fast nästa vecka skall vi ha biip test :(

6 Oct 2005

gympa är det bästa ämnet har det 160 minuter i veckan :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vi har det 1 timme och 55 Minuter jag önskar att vi hade ett till Idrottspass Vi brukar ha blandning ibland kan vi köra fotboll, Skridskor(Vinter) , skidor (Vinter) Baseboll, Karate, Innebandy, Löpning 3 KM och massa mera saker. Fast idrotten är för lätt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in