Hoppa till innehåll

Hur Skuter Man På Cross?


Gäst Johan3043
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Johan3043

Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross

för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita men jag vet ej hur man siktar på cross så det lite svårt..

så kan non säga hur man gör??

Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Johan3043

Har non ett tips då??,

Hur man klarar det uppdraget när man ska köra brevid ett tåg med en cross och bigsmoke sitter bakom??

Villken sida ska man åka på och fins det nott fusk som man kan göra det på??.

Snälla....! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross

för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita(skita?) men jag vet ej hur man siktar på cross så det  lite svårt..

så kan non säga hur man gör??

Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget!

 

nästan alla har problem med det uppdraget. det brukar t o m stå på faq på många fansites. åk så långt till höger om tåget som möjligt och håll position så Smoke siktar på samma snubbe hela tiden. du kan testa att köra upp på tåget vid ett tillfälle men det är svårt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross

för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita men jag vet ej hur man siktar på cross så det  lite svårt..

så kan non säga hur man gör??

Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget!

 

Jag tror att det finns ett fusk så man kan sikta vart man vill när man kör cross

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

men lolz det e juu aslätt gör bara bredvid tåget så skjuter han ner dom fast nu får åka en bit ifrån så han inte bara skjuter på fönstrena och åk på den dära vägen som kommer äfter ett tag då dör dom asfort :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...