ja vilket är det i gentligen ????
jag måste veta för jag och några kompisar ska lana
ja vilket är det i gentligen ????
jag måste veta för jag och några kompisar ska lana
Det är klart det är CS, har det hemma, kommer ta med det, så du kan vara lugn oskar.. :D även GTA Vice city, MTA är skit kul! :P men vi kan även lira JA..:)
cs å bf 1942 fast jag kör bara cs för jga är bestav alla mina kompisar hehe så jag har alltid stats 1 :)
cs,battle field 1942 road to rome!
Quake 3 är ju det riktiga LAN spelet ju själv tycker jag det suger men ändå.
SoF II, Rainbow 3 och BF 1942 resten suger. Och CS är det sämsta spel jag någonsing kört. Köp det nya CS (condition zero) som kommer ut snart om ni vill ha kvalite.
SoF II, Rainbow 3 och BF 1942 resten suger. Och CS är det sämsta spel jag någonsing kört. Köp det nya CS (condition zero) som kommer ut snart om ni vill ha kvalite.
Hahaha var det för du sög? CZ är skit och valve har misslyckat med det har själv kört det (man hittar det lätt på nätet).
Ferrie, haha CZ suger...
DoshNak, aha! du har en olaglig kopia *noterar* tex alla som har släppts på internet är det mååååånnnnngggaaaa buggar i och valve har hunnit mycket längre än dom som har släppts på internet
det finns ju många bra lan spel fast det är väll typ CS och BF1942 som är bra sen är nog WC3 Frozen Trhone eller vad det heter ganska bra också
-MSG- vem bryr sig om buggarna när man vet hur spelet är?
DoshNak, "Hur spelet är"? Man vet inte hur spelet blir när det är över 500 buggar som är fel!
Suger knappast på CS, om jag lirar SoF 2 o Rainbow 3 etc, lär jag inte suga på ett surt spel som CS :roll:
Har aldrig kört ett sånt enkelt spel som CS. Ska aldrig mer köpa ett sådant spel någon mer.
Ferrie, aja köp inte det. Men jag tycker som battelfield och allt sånt där är typ lika det är en stor bana mitt i ingen stans och man ska gö nå tråkigt uppdrag tycker då cs är mkt roligare.
Spelar ingen roll om man redan har den kanske?
cs är skit tråkigt, det enda folk kör med är flash grenades, men jag har för mig att det finns skitroliga moddar där folk faktiskt inte kör med flash grenades.
Zkin, om dom bara kör med flash så borde du skjuta dom hahhahaha n00b
va var det där ett patetiskt försök till humor ?
Ni sitter där och spelar CS och dricker era CocaCola Light, Barn blir tjocka!!!
Det ska vara: BF 1942 eller Evil Islands om ni vill ha action.
Ni sitter där och spelar CS och dricker era CocaCola Light, Barn blir tjocka!!!Det ska vara: BF 1942 eller Evil Islands om ni vill ha action.
ofta man blir tjock av cola sen så dricker man inte light till cs.
Ni sitter där och spelar CS och dricker era CocaCola Light, Barn blir tjocka!!!Det ska vara: BF 1942 eller Evil Islands om ni vill ha action.
Håller med dej, dessutom sägs det att Coca Cola Light krymper hjärnan och att man får canser utav det. OCh det lär nog inte vara nyttigt o lira CS :lol: Haha, skämt åsido.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in