💬
Logga in
Fuska.se

shimlar

32 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

jag vet hur man får liv..tro jag, det gick att få liv från en shrine i silverdale men nu kan jag inte få liv där hur gör man?

Nivå 3 · Lärling

vilken sida

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

vadå vilken sida?????????menar du www.shimlar.com?

Nivå 4 · Lärling

Vad går det ut på så att man vet om man ska börja eller inte och är det gratis?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

det är lika gratis som ja asså helt gratis, man kan välja en alv eller dark elf eller massa annat och så ska man gå upp i level och sånt, först när du inte har bra level asså level 1-2 ska du bara döda k nåt (det första) sen när du är mycket bättre så kan du ju gå till The Wilderness(jag vet bara det jag e oxå lite newbi) men iaf. så kan man chatta när man e level 25!

Nivå 3 · Lärling

bra

Nivå 4 · Lärling
det är lika gratis som ja asså helt gratis, man kan välja en alv eller dark elf eller massa annat och så ska man gå upp i level och sånt, först när du inte har bra level asså level 1-2 ska du bara döda k nåt (det första) sen när du är mycket bättre så kan du ju gå till The Wilderness(jag vet bara det jag e oxå lite newbi) men iaf. så kan man chatta när man e level 25!

det värkar vara roligt ska nog prova det om jag hinner just nu

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

lol gissa hur jag hittade det, klassens under oss lärare spelar det hela j*vla tiden, han är level 500 :shock: :shock: :shock: och han har vart med på highscore!!!!

Nivå 4 · Lärling

Asså jag fattar nada så kan du hjälpa mig lite om hur jag ska göra och så?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

många kommer fråga så en liten guide:

1: om du behöver liv(om du dött) tryck på zone mapp och kolla var du är och gå till shrine och tryck på revive.

2: det är lättast att ta den översta när du ska sloss.

för level 2 behöver du 100xp och level 3200 osv.

3:försök att träna allt så blir du bättre

4:om du trycker på cast så kastar du en spell och om du trycker på attack anfaller du normal typ

///är det ingen kvar?

Nivå 3 · Lärling

jag är kvar

Nivå 3 · Lärling

jag e på level 6 men börja för en kvart sen å dött 3 ggr

17 Jan 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13

aha nu kom jag på en ny sak när du sa det där...... om man dör försvinner massa XP och massa gold. suck nästan 100 procent omöjligt att fixa 20k, men asså nu e jag level14 o en annan sak om ni inte har sett det redan men titta på detta:

Special Monster Types:

Currently there are 10 of them, each having around 1% chance of appearing.

Merchant: this creature has 4 times the gold.

Veteran: this hard train monster gives 4x the experience and 2x the gold, but has 2x the stats of a

normal one and one better armor, weapon and spell.

Fanatic: this crazy monster has 3x stats and gives out 2x exp. Additionally, it has weapons and spells 1 class

higher than the normal creatures.

King: kings have 3 times the gold and 2x the exp as well, and a much higher chance of dropping a gem

or shadow item (4 times as high as other monsters).

Fool: has no money whatsoever, but gives 2x exp and has lower armor and weapon than average monster.

Defender: this one has armor 3 classes better than the norm and gives 3x exp and 2x gold.

Assassin: the stealthy one has 3x gold as well as 2x exp but prepare to face the weapons 3 classes higher.

Illusionist: has 2x gold and 2x experience, but if you kill one, you are teleported within the zone randomly

Elder: these special monsters drop 2x the gold as well as increasing the chance to gain a mastery from the

death blow 4x.

Enigma: one of the above effects, it changes every round.

det är de bättre och mer sällsynta man kan möta, om nån inte fattar nåt av engelskan kan jag översetta i ett PM

Nivå 3 · Lärling

oj jag e snart ikapp 10 levlar har jag spelat i 45 min

just det jag brukar lägga in pengarna på banken så slösar man inte dom för dom e kvar :)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

mmm man går upp level rätt snabbt

Nivå 3 · Lärling

mm jag körde mot stor råtta tror jag det var i level 3 hade tur å hitta hur man tog på sig vapen

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

oj det har inte jag fattat :oops: jag tänker iaf. köpa ett vapen....

Nivå 3 · Lärling

oj jag hade 11 levlar

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #19

:P jag måste skaffa massa gold för att köpa ett vapen suck......

jag kör mot zombie men jag kan döda ugglor men det är lite risk i!

Nivå 3 · Lärling

75 kr vapnet kan man bara ha om man e över 10 levlar å nästa e säkert över 20 levlar

jag möter giant skorpion enigma å jag e i level 13

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in