Hoppa till innehåll

Pokemon Guld!

Gäst Johan3043

Rekommendera inlägg

Gäst Johan3043

Liksom jag e nybörjare på pokemon så jag fattar liksom nästan inget ni sägger <_<

Så kan non berätta i detalj hur man gör??

Detalier om vart jag är.

Gym:Vid det gymmet där en polis stör för och det e det 3:dje jymet trorjag,....

Stad:Vet ej avd den heter men det har snotts några pokemon där så dom låser jymet och en grått ingång!

En väg:Om man går igenom ett hus så kommer man till en mörk skog och man går runt

där men man moste cuta ett träd för att komam vidare :(

SNälla hjälp mig!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liksom jag e nybörjare på pokemon så jag fattar liksom nästan inget ni sägger <_<

Så kan non berätta i detalj hur man gör??

Detalier om vart jag är.

Gym:Vid det gymmet där en polis stör för och det e det 3:dje jymet trorjag,....

Stad:Vet ej avd den heter men det har snotts några pokemon där så dom låser jymet och en grått ingång!

En väg:Om man går igenom ett hus så kommer man till en mörk skog och man går runt

där men man moste cuta ett träd för att komam vidare :(

SNälla hjälp mig!!!!!!!

några svar

Gym:insektsgymmet och det är en Team Rocket medlem (pokémontjuvar) som blockerar ingången och det är andra gymmet

Stad: Azalea town

Väg:Ilex forest, kan först komma igenom när du har klarat gymledaren, efter att du har besegrat team rocket

Vet inte om du har gjort något av det här, men säger det i alla fall:

först ska du gå in i ett hus där det finns en man och en liten flicka...prata med mannen så går han iväg...gå till stenhällen typ, och gå in där så måste du strida mot Team Rocket...då kommer mannen igen och tar dig ut därifrån....sedan får du en pokéboll av honom...sedan kan du komma in i gymmet...när du har klarat Bugsy (ledaren;Kakuna, Metapod och Scyther) går du in i Ilex forest, så står det en pojke där som vill att du jagar en Farfetch'd åt honom...när du har gjort det får du cut så att du kan hugga ner träd (inte de som ser ut som granar)... flash (så att du kan lysa upp i mörka grottor) får du däremot i första gymstaden (Violet city) i Sprout tower (enkelt att få, klara bara av ledarmunkens 2 svaga bellsprout och hoothoot) :P Hoppas du fick tillräckligt med hjälp :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...