Hoppa till innehåll

Det Tre Legendariska Hundarna


Joe Zombie

Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp att fånga de 3 legendariska hundarna. Ska man fånga Suicune när man möter han I Tin Tower eller e det bara ett test?, Och jag har hittat han på 3 ställen(precis utanför National Park och utanför MT.Mortar och upper I Cianwood City. e det något mer man ska göra ?. för jag har nämligen fångat Luiga på lvl 60 i Whirlislands. Kan man bara fånga en legendarisk pokémon? :S .

 

 

 

 

 

 

SNÄLLA HJÄLP! har sök efter Suicune,Entei och Raikou I 2 månader börjar bli tröttsamt <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp att fånga de 3 legendariska hundarna. Ska man fånga Suicune när man möter han I Tin Tower eller e det bara ett test?, Och jag har hittat han på 3 ställen(precis utanför National Park och utanför MT.Mortar och upper I Cianwood City. e det något mer man ska  göra ?. för jag har nämligen fångat Luiga på lvl 60 i Whirlislands. Kan man bara fånga en legendarisk pokémon? :S .

 

 

 

 

 

 

SNÄLLA HJÄLP! har sök efter Suicune,Entei och Raikou I 2 månader börjar bli tröttsamt <_<

 

alltså...Entei, Raikou och Suicine är svåra att hitta, och fånga! de är supersnabba, och rymmer det första de gör, och de byter plats jätteofta...så det krävs mycket tålamod...har till exempel hittat Entei 3 gånger, men han har rymt varje gång :( , så det är bara att fortsätta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet mj070 förrut när jag hade klarat spelet för typ 2 år ville jag börja om sen gjorde jag det på semestern. och nu har jag besegrag Red(Ash Ketchup :P ) och jag har besegrat alla gym ledare och fått deras nålar och klarat ELITE FOUR. Efter jag hade besegrat Red så trodde jag att Suicune Entei och Raikou skulle komma men de gjorde dom inte om jag fminns rätt hittar man dom och möter dom på något konstigt sätt.. sen fångar man 1 utav dem. men nu har jag bara Suicune I min pokedex som bild inte hasn data för jag har inte fångat honom. Men när jag trycker på AREA så existerar han inte :blink: konstigt nog gör han inte det och vad beror det på? det enda som jag kom ihåg var att jag jag i alla fall kunde se vart Entei och Raikou och Suicune befanns sig på mappen så jag hade ett något 'hmm' om var de fanns..... sen började jag om nu har jag inte ens Enteis eller RAikous bild I pokedexen (Alltså bara bilden inte datan om dom) bara Suicunes.. och enligt Pokedexen existerar han inte. för inget sån där svart plupp vissas på skärmen. Du skulle inte kunna hjälpa mig ? jag blir så less jag har kämpat I 4 månader. och sen hittar jag dom inte? och det var Specielt Raikou jag ville ha...... :(

 

Snälla svara någon!!!!! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du mj070 här kommer ett littet tips. förrut fpngade jag alla hundarna förrutom Raikou sen gav jag upp... och började om. Men här är ett tips: använd en pokemon som kan Mean Look då kan inte dom fly sen ska du använda en Sömn attack och skada dom du måste ha 30 ultra balls sen e bara tt köra :) .

 

 

 

 

OBS! du kan också kopiera Master Ball genom att klona en pokemon som bär det itemet :P . Då går det mkt fortare att fånga dom

 

Lycka Till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du mj070 här kommer ett littet tips. förrut fpngade jag alla hundarna förrutom Raikou sen gav jag upp... och började om. Men här är ett tips: använd en pokemon som kan Mean Look då kan inte dom fly sen ska du använda en Sömn attack och skada dom du måste ha 30 ultra balls sen e bara tt köra :) .

 

 

 

 

OBS! du kan också kopiera Master Ball genom att klona en pokemon som bär det itemet  :P . Då går det mkt fortare att fånga dom

 

Lycka Till!

 

vet det där...men om jag ska köra mean look måste jag ju träna upp en så att jag vet att den är snabbare än dem... :( så jag kör quick attack istället :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp att fånga de 3 legendariska hundarna. Ska man fånga Suicune när man möter han I Tin Tower eller e det bara ett test?, Och jag har hittat han på 3 ställen(precis utanför National Park och utanför MT.Mortar och upper I Cianwood City. e det något mer man ska  göra ?. för jag har nämligen fångat Luiga på lvl 60 i Whirlislands. Kan man bara fånga en legendarisk pokémon? :S .

du kan hitta dem var som hellst,dom springer runt,har du tur sa kan du hitta dem. :)

 

 

 

 

 

SNÄLLA HJÄLP! har sök efter Suicune,Entei och Raikou I 2 månader börjar bli tröttsamt <_<

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ett tips om man ska fånga Entei, Raiko och Abra (han flyr direkt också)

använd Fastball direkt och för att få en sån ska du lämna aprikoser hos Kurt (tror det är Green apricorn)

Kurt gör specialbollar av aprikoser som du lämnar åt han

 

lista över aprikoser

blue route 37 Lureball

red route 37 ?

black route 37 ?

white Azaela town ?

yellow route 42 ?

green route 42 ? (tror fastball)

purple route 42 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ett tips om man ska fånga Entei, Raiko och Abra (han flyr direkt också)

använd Fastball direkt och för att få en sån ska du lämna aprikoser hos Kurt (tror det är Green apricorn)

Kurt gör specialbollar av aprikoser som du lämnar åt han

 

lista över aprikoser

blue    route 37      Lureball

red      route 37      ?

black  route 37        ?

white  Azaela town  ?

yellow  route 42        ?

green  route 42        ? (tror fastball)

purple  route 42        ?

 

 

Men hur fångar man sin FÖRSTA! hund jay. som jag minns så typ..går man fram till någon och "pratar" med hunden sen så möter man och man fångar den sen smitter dom andra ut på kartan. Men jag tror att det bara e på Crystal. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp att fånga de 3 legendariska hundarna. Ska man fånga Suicune när man möter han I Tin Tower eller e det bara ett test?, Och jag har hittat han på 3 ställen(precis utanför National Park och utanför MT.Mortar och upper I Cianwood City. e det något mer man ska  göra ?. för jag har nämligen fångat Luiga på lvl 60 i Whirlislands. Kan man bara fånga en legendarisk pokémon? :S .

 

 

 

 

 

 

SNÄLLA HJÄLP! har sök efter Suicune,Entei och Raikou I 2 månader börjar bli tröttsamt <_<

 

Jag har Suicune.Man hittar dem i lv 40. :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...