↗ till inläggetKul är inte okej om det är på andras livsbekostnad. Om alla skulle tänka som du så skulle världen vara kaos ingen skulle bry sig om andra alla skulle bara köra runt och döda varandra. Döds siffran skulle öka. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara i stor städer som new yorkDet är viktigare att ha kul. Jag tycker verkligen att polisen borde satsa på mer än att ta fortkörare. Men som tur vet jag hur jag alltid kommer kunna köra fort.
Hastighetsbegränsningar
har man kul så är det fortfarande viktigare. du måste ha det rätt tråkigt som följer lagar mm
↗ till inläggetJag har hur kul som hälst men det kanske inte har slagit dig att man kan ha kul även fast man följer lagarna. Jag kör spel med polare,fotboll,bio och mkt mer. Inget av det där är olagligt men det är ändå väldigt kul och enligt mig betydligt roligare en köra runt som en dåre och ha skuldkänslor om man dödar nån annan.har man kul så är det fortfarande viktigare. du måste ha det rätt tråkigt som följer lagar mm
Har du någonsin snott nåt? Kastat ägg på hus? Kört moppe i hundra utan hjälm förbi pensionärer och tutat?
Så roar man sig.
↗ till inläggetHar du någonsin snott nåt? Kastat ägg på hus? Kört moppe i hundra utan hjälm förbi pensionärer och tutat?
Så roar man sig.
kastat ägg på hus: ja
i övrigt... nej. Jag hoppas att du är medveten om att du kan åka i fängelse om du åker fast ?
Just det jag menar, lev farligt. Desstuom får man inte fängelse, bara böter
beror på vad man snor.... kör du på någon för att du körde för fort så kan du räkna med fängelse
jag har aldrig kört på någon, bara skrämt. men håller du inte med om att sånt är kul?
Nej.
Tänk om du faktiskt kör på någon av mistag någon gång, du skulle antagligen smita, eller hur ? Skulle du kunna leva med att du kanske har dödat en person ?
Guggo skojar deu med mig eller frågar du Xade om han nånsin skulle ha empati för nån han inte känner? HAHAHAHAHAHAHA!
Nu pratade jag väll inte med dig.... men du har nog rätt
↗ till inläggetGuggo skojar deu med mig eller frågar du Xade om han nånsin skulle ha empati för nån han inte känner? HAHAHAHAHAHAHA!
Hur vet du det? Känner du mig? Du vet inte ett dugg...
men du har ju faktiskt sagt att du bara bryr dig om dig själv och dina närmaste....
Hur vet du att jag inte ljuger? Nog gör jag det inte, men man ska aldrig tro att man vet nåt om någon annan.
Kände du dig träffad av inlägget? Vafan, det stämmde ju precis med personen du utgett dig för att vara här på fuska.se..så börja inte whina för det! Du har själv sagt att du bara bryr dig om de närmsta, och då utgår jag från det.
Jag dömer inte dig för allt jag vet om dig hittils. Du borde inte göra det heller
Xade, du är en vuxen som aldrig mognat. Jag tycker synd om dig.
↗ till inläggetEn hel del människor köper onödiga bilar som går 250 km/h. Sedan skryter de över hur fort den går, fast man får ju inte ens köra så fort någonstans. Bilarna skall vara byggda så att de går max 130 km/h (maxhastigheten i bl.a. Kroatien) så skulle det inträffa mycket mindre olyckor. Alkolås skulle också hjälpa till och mer mitträcken m.m.
På autoban i Tyskland får man köra så snabbt man vill, så då kan det vara bra att ha en snabb bil :D
Fler autobans. Minst en i sverige!
Såna vägar äger ;)