💬
Logga in
Fuska.se

Skärm

14 svar · startad

Trådstartare #1

Vad har ni alla för skärm och sen vill jag veta vad som är bra med den och vad den kostade helt ny och det kan bara vara ca pris?

Jag har en HP 1730 och den är en sån hät tunn skärm och det som är bra med den är att det inte reflekterar ljus och pris för den kan nog har vart ca 3000 vet inte äkert fast den har gått sönder lite så att jag gör det här så att jag vet vad det finns för några för att jag behöver en ny

MultiSync FE700 den feta varianten :D

Jag har en Fujitsu Siemens 21 tum. Den stora o den bästa varianten. Dem platta skärmarna är skit vad det gäller att spela, spelar man länge eller ofta med vissa spel går dessa bild rör sönder och pajar smala skärmar. :lol: Därför är de mer anpassade för kontors arbete och för dem som inte vill ha det trångt, eller för dem som har det trångt.

För vissa spel har starka still bilder (filmer, och under spelgång) vilket kan paja skärmens bildrör om man kör för ofta och för länge. Inte bra. (hehe, råka repetera lite :P)

17 Jan 2004
Bambi
Jag har en Fujitsu Siemens 21 tum. Den stora o den bästa varianten. Dem platta skärmarna är skit vad det gäller att spela, spelar man länge eller ofta med vissa spel går dessa bild rör sönder och pajar smala skärmar.  :lol: Därför är de mer anpassade för kontors arbete och för dem som inte vill ha det trångt, eller för dem som har det trångt.  

För vissa spel har starka still bilder (filmer, och under spelgång) vilket kan paja skärmens bildrör om man kör för ofta och för länge. Inte bra. (hehe, råka repetera lite  :P)

aaaahh...härligt me 21 tum :D

själv har ja en 19 tums dell...vene va den heter men den funkar helt perfekt

jag har en "sun microsystems" 17 tummare alltså =) :cry: :mrgreen:

Ja, men köp så stor skärm som möjligt. Jätte gutt o spela. Annars kan man ansluta datorn till en projektor så dt blir lite bio spelande :roll:

Ganska onödigt eftersom det blir ganska fult o dyrt.

jag har nån fet skärm med mikrofon o högtalare inbyggda.. den kostade ingenting.

brorsan kopplade in datorn till en projektor o körde Battlefield 1942 online på.. det var snyggt.

jag har nån fet skärm med mikrofon o högtalare inbyggda.. den kostade ingenting.  

brorsan kopplade in datorn till en projektor o körde Battlefield 1942 online på.. det var snyggt.

Med tanke på hur mycket den där projekton "säkerligen" kostade blev det säkert snyggt. Jo visst är det skoj, men jag vet inte... om det är så nödvändigt. Går lika bra med vanlig skärm.

Jag har en Dell 19tum

Med tanke på hur mycket den där projekton "säkerligen" kostade blev det säkert snyggt. Jo visst är det skoj, men jag vet inte... om det är så nödvändigt. Går lika bra med vanlig skärm.

den kostade inget fick den av morsans gamla kille som hade använt den till att visa sport o sånt i hans pizzeria.

det är inte nödvändigt, mest för skojs skull.

18 Jan 2004

17" Samsung syncmaster 757mb ej TFT har vi

Vad har ni alla för skärm och sen vill jag veta vad som är bra med den och vad den kostade helt ny och det kan bara vara ca pris?

Jag har en HP 1730 och den är en sån hät tunn skärm och det som är bra med den är att det inte reflekterar ljus och pris för den kan nog har vart ca 3000 vet inte äkert fast den har gått sönder lite så att jag gör det här så att jag vet vad det finns för några för att jag behöver en ny

jag har en SyncMaster 151s den är en smal sen vet jag inte mer
19 Jan 2004

Min var 20"

20 Jan 2004

jag har en dell 22 tum! det äger att spela på.. :)

jag har en dell 22 tum! det äger att spela på.. :)

Håller med dej, det är det jätte bra. Fast jag undrar om det är så bra för ögonen? Fick nyligen veta att jag är lite närsynt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in