💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Jag Välja?

18 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag startade en sån här omröstning för att jag måste h hjälp med en sak...

Det är så att mamma har sagt att jag kan få en gamecube (för att jag frågat om det) MEN..... min storebror äger SNESet jag har och N64:at jag har. vi bor inte tillsamans och mamma har sagt att jag måste skicka tillbaka SNES eller N64 för att få en gamecube. vilket tycker ni att jag ska skicka tillbaks?

Nivå 2 · Novis

hmmmmmm svårt val båda spel enheterna e ju skit roliga men jag skulle nog skickat snes

Nivå 5 · Fuskare

Spara SNES!

Du måste spara SNES!!!!!!!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker iallafall att du ska spara N64.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Spara SNES bästa konsollen genom tiderna !!!

Nivå 3 · Lärling

SNES :D det finns ju många spel till N64 du kan köpa till Gamecube ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

SNES!

Håller med Tilda många N 64 spel gr ju köpa till GC

SNES spelen finns ju bara SNES och några på GBA

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

SNES :D det finns ju många spel till N64 du kan köpa till Gamecube ;)

vad menar du med många? det finns 2... men det finns massa snes spel på gameboy... dessutom har n64 bättre grafik... en helt klart bättre konsoll

Nivå 3 · Lärling

Jag tycker du ska behålla N64.

De bästa spelen till snes (Super mario world 1&2 och Zelda (enligt mig)) finns till gba.

Trots detta tyckerjag det är ett svårt val... :huh:

4 Oct 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Dom bästa spelen till N 64 finns ju också. Fast det finn ju Zelda 1 till GC också på Zelda Colletison Edision ( stavning)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Dom bästa spelen till N 64 finns ju också. Fast det finn ju Zelda 1 till GC också på Zelda Colletison Edision ( stavning)

fast den här zelda: CE e väl svårt o hitta lr??.....fick leta i en månad för at hitta den <_<
5 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

Ha kvar SNES

Nivå 7 · Fuskare

det är inget smart val... n64 är den bästa konsollen någonsin. snes finns ju på gameboy, dessutom finns det bara 2 n64 spel på gc... det är mycket osmart att inte behålla n64

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jo det är svårt att hitta.

Skulle vilja ha det. Såg det runt december föra året men fick inte köpa det :(

6 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

Båda är ju bra jag har N64 men inte SNES. Det finns bara 2 N64 spel till SNES men på Game Boy är nog SNES spelen säkert jättedåliga i alafal är dom säkert bättre på SNES. Om du lykas övertala mamma så kan du ha båda eller muta henne eller hota hene men du bästemer själv. SNES och N64 har båda slutat tillverkas N64 är rätt svårt att få tag på men SNES är nog svårast. Jag har inte kört SNES därför har jag inte myket att säga om det men N64 är det anorlunda. Den har magnifika spel som Paper Mario,Banjo-Kazooie och Banjo-Tooie med mer. Eller så kanske du inte ska köpa ett Game Cube? Ditt val gör vad du tyker är bäst. B)

11 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare

Nintendo 64 är ju det mer kvalitet i, grafiken, ljudet och alla de underbara spelen

14 Oct 2005

Spara SNES, det är ju är ju respekt att ha det :D

Senast ändrad:

17 Oct 2005
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag hade behållt N64, men det är ditt val

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in