Jag tycker att ett omröstningskort borde fungera 5 ggr istället för 1!!!
Röstnigns Kort
↗ till inläggetJag tycker att ett omröstningskort borde fungera 5 ggr istället för 1!!!
Och varför det?
Vill du göra många omröstningar kan du köpa Fuska VIP i en månad för 20kr, då får du obegränsat med omrösningar.
Säg inte att det enda fördelarna med VIP är obegränsade omröstningar? I så fall är det ju helt onödigt
↗ till inläggetSäg inte att det enda fördelarna med VIP är obegränsade omröstningar? I så fall är det ju helt onödigt
He je ju int det.(=Det är ju inte det.)
Läs mer här:
Det bästa med VIP är att man slipper FLOD-kontrollen, och så känner man att man stöder fuska.se.
Vad är FLOD?
Floodkontrollen gör att du inte kan skicka inlägg direkt efter varandra utan måste vänta 45 sekunder mellan varje inlägg.. Tror det var 45 sekunder iaf.. För jag har ingen floodkontrol heller :lol:
Det är 45 sek.
↗ till inläggetJag tycker att ett omröstningskort borde fungera 5 ggr istället för 1!!!
Det heter ju omröstningskort. Alltså ett kort.
Vem bryr sig om namnet?
↗ till inläggetFloodkontrollen gör att du inte kan skicka inlägg direkt efter varandra utan måste vänta 45 sekunder mellan varje inlägg.. Tror det var 45 sekunder iaf.. För jag har ingen floodkontrol heller :lol:
Det är 30 sekunder.
// Katten som nästan vet allt.
EDIT: Det var 45 sekunder, 30 för varje gång man sökte. Då hadde jag fel för första gången.
Som # 21 köp vip så får du obegränsade omröstningar.
Fast om du skaffar vip ska man inte bara flooda ner alla forum med omröstningar.
↗ till inläggetSom # 21 köp vip så får du obegränsade omröstningar.
Fast om du skaffar vip ska man inte bara flooda ner alla forum med omröstningar.
Gör man det bryter man mot reglerna.
§1.24 - Att skapa omröstningar utan ett vettigt syfte.
Ifall man skapar många omröstningar är många med stor sannolikhet onödiga.