💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Rpget?

30 svar · startad

Trådstartare #1

Vilket anser ni är det bästa rollspelet/rpg som någonsin skapats och spelats genom tiderna?

Final Fantasy 9 och Tales of Symphonia

de första final fantasy som kom till SNES

Eftersom de två första inläggen handlar om FF så drar jag fram Final Fantasy VII som jag starkt tycker om ^^

Första spelet i 3D, fånigt dålig grafik men man överlever ^^

Dock den skönaste storyn någonsin på ett spel.

7 Oct 2005

Håller med dig, Rowyn. Det lustiga är att på omslaget eller i instruktionsboken eller nåt, så står det: "Final Fantsy VII uses the latest 3D technoligy" :P

↗ till inlägget

Håller med dig, Rowyn. Det lustiga är att på omslaget eller i instruktionsboken eller nåt, så står det: "Final Fantsy VII uses the latest 3D technoligy" :P

Det var ju på den tiden det, mellan sekvenserna är ju hur grymma som helst.
Bambi

Då: Final Fantasy VII

Nu: Tales of Symphonia

8 Oct 2005

paper mario är lätt de bästa RPGet genom tiderna

Nej Nej Tales Of Symphonia äger alla.

↗ till inlägget

Jo självklart! ^^

Tycker dock inte om att det har skvallrats om att det ska bli en Remake av spelet. Något jag är starkt emot. Spelet är bra som det är nu.

FF 1 och 2 är två bra spel har inte heller kört så mycket RPG

Senast ändrad:

*Rpg ^^'

Du spelar Final Fantasy I & II Dawn Of Souls, Dr.Cheat? Eller har du originalet?

Senast ändrad:

själv gillar man final fanytasy VII

9 Oct 2005
Bambi
↗ till inlägget

Tjaa.. Det fanns ju en teknikdemo där de skulle visa vad Ps3 pallade.. Då använde de FF VII introt :rolleyes: .. Så det är mycket möjligt att det blir en remake efter som Sony och Squarenix lägger allt krut på del VII i FF serien just nu.
↗ till inlägget

*Rpg ^^'

Du spelar Final Fantasy I & II Dawn Of Souls, Dr.Cheat? Eller har du originalet?

Har 1 & 2 Dawn of Souls Spelen var lite för lätta ;)

Aaa det är lätt men skojigt är det!

Gillar Lunar legend till GBA ett av mina favorit spel.

↗ till inlägget

Aaa det är lätt men skojigt är det!

Har du det spelet?

Nej men spelat det som emula... aja du vet säkert vad jag menar.

10 Oct 2005

Jomen självklart är det lätt och ganska lamt ^^ Men det är själva erfarenheten man vill åt då man spelar sådana Rpg.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in