Går det och spela bf 2 med grafikkortet radeon 9800 pro asså det är 128 mb men stöder det pixel shader 1.4 ? :huh:
Grafikkort
Ja det går.
yes jag ahr en pentium 4 dator ghz 3.00 speed 16 gånger på skivläsarn 512 mb ram räcker det
Observera att det GÅR! det behöver inte funka bra för det.
vad menar du?
Asså, det går o köra med ett 9800 pro, det går kanske inte så bra på att köra med högsta.
Du måste typ köra med Lägsta/medel för att få det att flyta.
ok men såg du mina andra sytem informationer räcker det?
BF2 rekommenderar 1gb ram.
jag har kört BF2 på mitt 9800 Pro, det funkar, men jag får ha Low på mycke för att ha vettig FPS.
ok. men det funkar väl med 512 nån som har kört med 12 mb ram kan väl säga hur de e:P
tror inte de, de kommer lagga.. mkt
ok har du 512 m -bit om du inte har det så nåns som har det kan väl säga hur det är
Om du har 12 ram minne och tänker spela bf2 så kommer bf2 bara stängas av så fort du har tryckt på ikonen.Eftersom arbetet är klent för det, Jag tror bf2 drar 256 och hela windows typ 300 ram minne
BF2:Minimum:
1.7ghz
512mb ram
vet inte mer.....
ok
Jag kunde spela bf2 på low med 384 mbram.
Jag spelar på high i bf2 med 6600gt 512 mb ram, 10mb/s lina.
och Intel 4 3.2 ghz.
;)
ok
jag såg en grej på en hemsidaa där stod det vilka grafik kort som stö av pixel shader 1.4 och jag har ju ett radeon 9800 pro och det stod att radeon 9800 series stöder men mena series att det är alla av dom grafik korten som heter radeon 9800 tillexempels som jag har pro? eller är radeion 9800 series ett grafik kort?
9800 Series = 9800 korten (XT och PRO)
ok tack gött!
det funkar bra med 512i RAM... ganska bra... ja spelar me de o har typ inga problem, men vill du ha allt PERFEKT som ja inte vill ha så köper du till 512mb RAM