Joko Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 är du poppis i skolan?,själv är man ju ganska poppis förlåt att ja inte satte de här ämnet i "skola"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Självklart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Aaa klart man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 inte den mest populära kanske, men inte direkt hatad heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Hmm.. Varför satte du det i allmänt från början om du visste att det skulle vara i Skola ? :huh: Varken populär eller opopulär, jag syns inte så mkt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Hehe, själv är man 'poppis' vare sig man vill eller ej, som enda feminina varelse i klassen så är det inte lätt att bli bortglömd. ;P Alla pojkar är så snella mot lilla mig. ^__^; Kan ju tillägga att jag går på gymnasiet. Fast när jag gick på grundskolan var jag den mobbade. Det var inte kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen ? Men du har ett helt omklädings rum för dig själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 50/50, Rätt så populär hos killarna, Men hatad av klassens nördar (endel tjejer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag vet inte,jag syns inte tillräckligt för att jag ska bli poppis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen? Men du har ett helt omklädingsrum för dig själv :)Annars har jag ju en HEEEL klass med pojkar för mig själv. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Jag kan bara tänka mig hur jag hade tyckt det var med en hel klass med brudar! :rolleyes: Bland killarna så e det väll sådär..Dom flesta killarna försöker vara tuffa mot mig och min polare..Men det är ju så att dom som har brudarna på sin sida har makten :P . Och jo det är vi det. Så jo rätt populär e man väll nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Tja, är väl inte så populär med tanke på att jag inte vill synas så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.