rickii Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Hur många ska köpa battlefront 2?? Vem ska spela Online?? Jag ska båda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jag ska köpa det på ps2 det kommer ut första november. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Det står på vissa ställen att det är den 31 Oktober... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag ska nog bara sköpa spelet och spela med min kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 jag ska nog köpa det o spela online det e ju roligast online ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Ja helt klart :P Jag har köpt xbox live bara för att SW Battlefront 2 kommer ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Köper inte X-box live. Det finns ju inget gamecard man kan använda. Man vill ju inte lägga ut något kreditkortnummer. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Köper inte X-box live. Det finns ju inget gamecard man kan använda. Man vill ju inte lägga ut något kreditkortnummer. <_< Varför vill du inte lägga ut nått kreditkortsnummer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Du, ett tips... Skaffa Live ändå! Jag slår vad om att du skulle kunna stämma Microsoft om något hände med ditt kreditkort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Köper inte X-box live. Det finns ju inget gamecard man kan använda. Man vill ju inte lägga ut något kreditkortnummer. <_< Någon kan få reda på koden. Dom kallas hacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 (redigerat) hmm... Det finns åtminstone någon/några miljon/miljoner användare och hittils har nog inte någon blivit hackad tror jag, oddsen för att man ska bli hackad är nog 1 mot 1000000. Jag slår vad om (nästan i alla fall, lol) att man utsätts för större risk att bli hackad när man går till en bankomat. Dessutom kan du nog stäma Microsoft även om du blir hackad, dom lovar ju till 100% att ingen ska röra ens pengar... :bah: För dom är ju ens pengar bara en skit-summa*. *Hoppas att inte någon tar illa upp vid den här punkten... :unsure: Redigerat 25 Oktober 2005 av von kluth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 hmm... Det finns åtminstone någon/några miljon/miljoner användare och hittils har nog inte någon blivit hackad tror jag, oddsen för att man ska bli hackad är nog 1 mot 1000000. Jag slår vad om (nästan i alla fall, lol) att man utsätts för större risk att bli hackad när man går till en bankomat. Dessutom kan du nog stäma Microsoft även om du blir hackad, dom lovar ju till 100% att ingen ska röra ens pengar... :bah: För dom är ju ens pengar bara en skit-summa*. *Hoppas att inte någon tar illa upp vid den här punkten... :unsure: Man det KAN hända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg