💬
Logga in
Fuska.se

Månlandningen

149 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Dom har väl satt dit nån ståltrådsgrej så flaggan ska vara upprätad.

31 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Hur kunda man åka upp till månen när det knappt fanns brödrostar? Men man kan inte göra det nu?

1960 fanns det brödrostar Icey. Och det finns ju rymdstationer ute i rymden likt Kineser, Ryssar och Amerikaner. De är de tre länderna som satsar stort på just detta att komma ut i rymden och de har säkert besökt månen ett flertal gånger.

Och jag tycker också det är lite skumt om att Amerikanerna varit på månen. Min polare är starkt beroende av just denna fråga och nån gång får vi prata med våran SO lärare eller Fysik lärare. Men jag tror att den var fejkad.

19 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det är typiskt usa ( de dreggen ) at göra så , men jag tror inte att det var en fejk iaf .

De hade ju med sej prover, bilder, saker, information tillbaks , så nej

30 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Icey, har du hört talas om ISS? prova att söka lite på google så kanske du hittar nåt intressant...dessutom för några dagar sedan skickades en sond iväg mot pluto, om elva år kommer den fram.

Yeah! Då är man ju bara 26 år då.

Vem, förutom forskarna, kommer komma ihåg att sonden kommer tillbaka efter 11år? Evig väntan...

3 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ingen...

Nivå 0 · Nykomling

Man anteckanr och följer sonden,ifall ni nu visste...

4 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

Man har tydligen upptäckt att det kan finnas liv på en av saturnus månar ! den är täckt av is, och finns det vatten finns det liv

Nivå 0 · Nykomling

I Mars borde det ju också finnas,eftersom man fann is där också.

Månlandningen är jag skeptiskt mot...

Senast ändrad:

5 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

alla får tycka som dom vill. Men är det något jag stör mig otroligt på så är de alla dessa konspirationsteorier.

10 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

alltså den kan ju vara fejkad amrekanarna låg efter ryssarna i raketer och amrekanarna kanske ville vara först ( spekulerar bara )

15 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Fattar inte hur vissa kan vara så korkade, månlandningen var INTE fejk...

16 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag ser det som de vita: Amerikaner Resten: icke amerikaner

menar du att vi är amerikaner då?
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

men seriöst... jag skrev det den 27/10 förra året... snacka om bumping...

jag menar självklart bland de som bor i amerika... <_<

håll dig till ämnet!!!

12 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Månlandningen var absolut INTE fejk flaggan hade ingen ståltråd i den det är pga att det inte finns något luft på månen så när astronauterna tog på flaggan fortsatte den att bete sig som att det blåste. Anledningen att man inte ser stjärnor är pga att det blew för mycket ljus från olika ljuskällor tex solen. Det största beviset på att månlandningen skedde är de stora mångder stenar mm som man fick med sig

http://www.illvet.se/Crosslink.jsp?d=184&a=1218&id=7547_6 för er som fortfarande tvivlar

Jag tror inte det är en fejk.

Om jag får höra någon astronaut/forskare om rymden medge att det är en fejk tror jag på det, men inte annars.

Nivå 0 · Nykomling

Tycker inte att något som hände för 37 år sen angår oss särskilt mycket. kanske fakeade dom det, kanske inte, än sen liksom? Det går att komma till månen, det är huvudsaken.

Inte fejk

austrananten borde ju erkänt efter en lång period eller kommit fram av nån han berätttat för.

13 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Förresten skulle det ha kostat mer att fejka rymdlandningen än att verkligen utföra den.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in