↗ till inläggete det sant..har alrdig hört talas om det.. :blink:Stog i Aftonbladet att tamiflu kan orsaka hallucinationer.(stava):cry:
Fågelinfluensa
Två pojkar i japan dog av tamiflu
asså ja e alergisk mot all fågel som går at äta så ja är umon emot fågelsmittor :P
↗ till inläggethur gick det till..hur gammla var dom..??Två pojkar i japan dog av tamiflu
↗ till inläggetasså ja e alergisk mot all fågel som går at äta så ja är umon emot fågelsmittor :P
Om en fågel med influensan skiter på marken och någon trampar i det och sedan går på samma buss som du så blir du smittad.
Fusion: 15 år tror jag, läste bra rubriken
↗ till inläggetok..e det sant som det du skrev nyss..???asså ja e alergisk mot all fågel som går at äta så ja är umon emot fågelsmittor :P
↗ till inläggetasså ja e alergisk mot all fågel som går at äta så ja är umon emot fågelsmittor :P
Allergisk = imun NEJ
Allergisk = överkänslig JA
så du får det inte bättre
↗ till inläggetlol det bli bara värre för honom..asså ja e alergisk mot all fågel som går at äta så ja är umon emot fågelsmittor :P
exakt... men iofs äter han inte fågeln... men alla vet väl att imun inte är allergisk... <_<
ja, om viruset har muterat till sin läskigaste form :ph34r:
↗ till inläggetaha det e så du menar...asså ja e alergisk mot all fågel som går at äta så ja är umon emot fågelsmittor :P
Men det är på gång säger forkarna
Tror inte den här ''influensan'' kommer skada oss så mycket, vi får bara lära oss att leva efter nya anpassningar.
↗ till inläggeteee....vad menar du med att man ska anpassa sig..???Tror inte den här ''influensan'' kommer skada oss så mycket, vi får bara lära oss att leva efter nya anpassningar.
Att det kommer finnas saker man inte ska göra, t.ex krama fåglar osv.
2 människor i kina har dött av influensan nu.
↗ till inläggetmm en av dom tror jag att det var en 12-årig flicka och hennes bror har börjat tillfriskna..2 människor i kina har dött av influensan nu.
Är inte så orolig för detta. Det verkar rätt svårt att bli smittad.
svårt ?
↗ till inlägget60 tals människor har dött av detta,en 1-åring tror jag,hade insjuknat av fågel influensan så säg inte att det är svårt.Är inte så orolig för detta. Det verkar rätt svårt att bli smittad.
Men barn har väll ett starkt immun-försvar,så vi får se.
Men jag tycker synd om detta barn som insjuknat i detta sjukdom.