de funkar inte..:( igen...-.-
Zelda Online
LOL ni ska veta en sak ni som spelar detta spel jag heter:
killerstone
ha ha
↗ till inläggetDet visste jag redan :(LOL ni ska veta en sak ni som spelar detta spel jag heter:
killerstone
ha ha
(#zolr @ QNet).
he he men dom kan ju ta och uppgradera speletnån gång dom har sagt på ett ungefär nästan varje helg
såmjag tycker dom ska uppgradera spelet nån gång
↗ till inläggetDet var väldigt många uppgraderinar tidigare, men sedan ville spelmakarna vara sig själva och spela WoW ett tag.he he men dom kan ju ta och uppgradera speletnån gång dom har sagt på ett ungefär nästan varje helg
såmjag tycker dom ska uppgradera spelet nån gång
Jag vill ock så att man ska komma ihåg att det bara är ett skolprojekt aå det kanske helt enkelt läggs ner om de inte orkar med att hålla på med det.
Bara tomte som spelar WoW :(?
Tomte? Wow?
Är inte detta ett Zelda-ämne??
Lvl 122 btw.
heter jimpafear har precis börjat
Kommer inte in på mitt acc för att jag inte får "ha två spelare inloggade". :(
nån som vill dela gubbe jag har en i level 103
↗ till inläggetJag skulle gärna vilja vara med,men jag har MAC OS X så det funkar inte...
Använd virituel pc
hur upgraderar jag mina stats
jag vet det här nu
lvl 44
cybermonkey
e de värt att köpa?
Fakta, lilla vän, fakta...
Det är ett Gratis onlinespel.
För mer info kolla första inlägget.
jag heter kadingham lvl 14 elr 15 fire link
j*vlar det var en som droppade grejer som jag tog upp är dom bra: steel sword , steel armour , steel helm, DeathCrucher, mithril armour, diamond shield , diamond sword.btw jag är lvl 8
Hmm, njae, dem är inte så himmla bra, men för en som är på låg lvl och fyller upp dem kraven är de bra ;)
okej tack :P men jag hittade ett calcite sword också f*n vad jag lvlar med mina nya saker redan lvl 16 :D
jag kan inte komma in det står multiplied login not atourized (orka stava rätt)