Xade Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan och du tror inte att man hoppar upp? Kirby är värdelös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan Kirby är värdelös. Ska man spotta ut nån från kanten ska man ha Yoshi och äta upp nån och släppa ner för kanten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan Hört talas om DI? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag tror att jag har hört nått sånt men inte förkortninger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Directional Influence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Hej Hej! Idag har jag spelat SSBM (inte första gången), jag är långt ifrån bra men jag vill veta två saker: *Om den finns fler som gillar detta spel. *Om jag kan få lite tips om hur jag ska klå min kompis Terracan eh, det är bara att styra så klarar man sig, eller sprattla. de attackerna suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Jag gillar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superhugge64 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Jag tycker spelet är sådär och tråkit efter ett tag :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Men så roligt för dig då, du behöver inte bumpa en hel tråd för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg