↗ till inläggetmen på sätt o vis så erkänner du att du har sagt fördomar här i den här debatten..o bara så att du vet så e du inte så smart som du tror du sa det på ett sätt som e nästan likadant som att säga set rakt ut..men eftersom jag la upp det på ett smart sätt så kan jag inte bli anmäld för det eftersom jag inte skrivit det rakt ut...
11 September 2001 Fake
man kan inte anmäla på det sättet... alla kan ju tolka det på olika sätt ...
men tillbaka till ämnet1!!!
↗ till inläggetdet kan man visst tror du att vi,moderatorer e dumma elr så kommer dom tycka synd om,dom kanske inte vill avstänga dig eftersom dom kanske vill höra dina konstiga åsikter... <_< ..men som sagt till ämnet..man kan inte anmäla på det sättet... alla kan ju tolka det på olika sätt ...
men tillbaka till ämnet1!!!
↗ till inläggetmicro: Sry, men du är helt ute och cyklar.
det var muslimer som gjorde det!
Nu blev jag rent utsagt förbannad den va INTE muslimer som gjorde det.Det var terrorister...
Själv tror jag att det var ett insider jobb
å fusion:bra sagt allt ihop
Nu blev jag rent utsagt förbannad den va INTE muslimer som gjorde det.Det var terrorister...
Själv tror jag att det var ett insider jobb
å fusion:bra sagt allt ihop
tack ;) ..men xade förstår inte att det var terrorister som e muslimer som gjorde det o då betyder det inte att alla muslimer stödjer detta orginisation..men han förnekar sanningen..helt konstigt.. :blink:
↗ till inläggetmicro: Sry, men du är helt ute och cyklar.
det var muslimer som gjorde det!
Att det var muslimer går inte att komma ifrån.
Terroristerna var muslimer... det vet väl alla, alltså vad det muslimer som gjorde det
↗ till inläggetdet var inte muslimer det var terrorister...!!!! :angry:Terroristerna var muslimer... det vet väl alla, alltså vad det muslimer som gjorde det
ifall du säger du muslimer, e det så att du anklagar vartenda muslim..!!!!
men terroristerna var muslimer. Men alla muslimer är inte terrorister
↗ till inläggetmen xade förstår tydligen inte detta... <_<men terroristerna var muslimer. Men alla muslimer är inte terrorister
↗ till inläggetTerroristerna var muslimer... det vet väl alla, alltså vad det muslimer som gjorde det
Jo, terroristerna var muslimer. Al Quaida är en islamistisk organistation och kaparna var muslimer. Det är sant!
Jo, terroristerna var muslimer. Al Quaida är en islamistisk organistation och kaparna var muslimer. Det är sant!
men försök att förstå vad vi menar,vi vet att terroristerna var muslimer men då behöver du väl f*n inte säga att vartenda muslim stödjer detta orginisation... <_<
Det var ju det jag sa hela tiden. Terroristerna var muslimer...
Fusion bara för att man säger: Muslimerna gjorde det, betyder det icke att man menar alla muslimer. Du vet väl att det va muslimer som låg bakom London , och 11/9 attentaten?
↗ till inläggetja,men xade hade tidigare anklagat alla muslimer för att stödja detta orginisation... <_<Fusion bara för att man säger: Muslimerna gjorde det, betyder det icke att man menar alla muslimer. Du vet väl att det va muslimer som låg bakom London , och 11/9 attentaten?
The Balrog: Exakt vad jag menar
Fusion: Det har jag Aldrig sagt...
men du kanske inte har sagt,"alla muslimer e terrorister...men du har sagt på andra sätt... <_<
På andra sätt som bara du kunde se? Eftersom du är den enda som ''anklagar'' honom för att ha skrivit så...
då kommer nog en till här. Man behöver inte skriva det för att folk skall fatta
hahaha, fusion, hur då? med fötterna eller upp och ner?
Man kan antagligen skrivit det eller inte skrivit det...