min är Lugia EX skadar 200 :) :cool:
Vilket E Ditt Starkaste Pokemon Kort
Sålde nästan alla p en marknad p sommar lovet men sparade lite. Tror ja har kvar Latios ex men kommer inte ihåg styrkan xD
Hehe kommer inte ihåg fö de va så längensenn ja kolla på dem men de e väll typ mew elle nån har bara va dem gamla
↗ till inläggetHehe kommer inte ihåg fö de va så längensenn ja kolla på dem men de e väll typ mew elle nån har bara va dem gamla
ok några andra ?
↗ till inläggetMin Metagros ex .Hehe kommer inte ihåg fö de va så längensenn ja kolla på dem men de e väll typ mew elle nån har bara va dem gamla
Min Charizard EX 220 i skada.
Köpte nån konstig ex paket.
Pikachu ...
Mitt är Charizard Den Skadar 110 :)
jag har massa fejk kort från utomlands dom kan typ ta över 1000 annnars tror jag att zaptos som tar 100 jag har haft charizarden som tog 110
Rolle Robot !
450 i skada B) (Uppskattningsvis)
(Ja den finns, MeM har gjort ett sånt kort)
Pokemon...LoL :bah:
Har sålt mina . Mne innan var det vell runt 150 lr ngt :P
Pikachu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111
Ärligt, trodde Pokemon var eeeeh.. gammalt... utdött.... barnsligt.....
↗ till inläggetPokémon är gammalt men det är Nes också men det finns kvar?Pikachu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111
Ärligt, trodde Pokemon var eeeeh.. gammalt... utdött.... barnsligt.....
LoL finns de folk som gillar pokemon fortfarande :lol: hahaha
Mitt bästa är aboslut tänk...tänk...tänk....tänk..... *f*n jag kan inga namn på pokemon* *Kollar lite på andra inlägg och får en snilleblixt!* Mitt bästa kort är! ....... Lugia XXL !!!! Skadar upp till 1000 i solljus! Om det är dåligt väder är den ner på 200 :D
Har inga j*vla pokemon kort men jag har ett par magic ;)
maxen och jag e lika gammla :P
det blir ballt på onsdag maxie!