Hoppa till innehåll

World Of Warcraft The Burning Crusade


Gäst Tour
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ja, men för dem som inte köper det så kommer dem få en patch där dem kan se grafiken. Men dem kommer inte att ha tillgång till de nya sakerna. Så dem kan alltså se en Blood elf men ändå inte spela med en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört rykten(detta är rykten alltså inte fulständig fakta). Att alliance nya ras är dranie(eller nått sånt) och det är bounty hunter för dom som spelat warcraft 3. Dom kommer från samma planet som orcer bara att dom blev behandlade som slavar och nu ska dom ge igen genom att gå med alliance.

 

Sen när det gäller klasser har jag hört ett rykte att det ska komma spellbreaker som bla Blood elf ska kunna vara.

 

Vi får se om det blir så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spellbreaker det var nytt för mig j*vlarns en sådan ska man göra direkt

 

 

dranie låter lite uff vart bor/lever dom

 

med tanke på att det bara var rykten så vet jag inte men dom finns faktiskt med i wow om man går till swamp of sorrows så vaktar dom där vid orcernas portal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp, och att man skulle kunna vara Paladin med gnome... ;P Hoppas Spellbreaker får gratis lvl 40 mount och att Gnomer kan vara Spellbreaker. Tror nog att dem är krigare och kanske lite magic med tanke på namnet.

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jupp det blir att vara en sån när det släpps fast man blir nog inte ensam man får nog samsas med 1 miljon spellbreakers

 

 

skulle vara rätt kul om gnom kunde vara paladin men kan dom vara priest undrar jag ja kommer inte ihåg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror inte att man kan vara priest med gnome:P yup skulle avra coolt om spell breaker skulle komma.. fast alla kommer ju göra dem nya raserna så det kommer ju nästan bli över flöd av blood elfs och den adnra nya till alliance

 

 

Det har du rätt i. Men jag tror att dem tröttnar snabbt när det blir så många.

 

Gnome kan också inte vara Präst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aaaa det blir typ överbefolkning får stå i kö för att döda djur och grejer

 

men om pandaren kommer så blir jag lite gråt färdig dom är juu dåliga och fula usch

 

 

skulle vara bättre om titans kom till alliance då skulle det bli grejer av

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...